FANDOM

Lorax - Lemurek myszaty wymyślony przez Minecraft i inne (zagadasz?), ale obecnie jest własnością Michalomatka.

Opis postaci

Lorax jest prawie taki sam jak Mort, lecz o wiele mądrzejszy i ma ciemnijsze futro. Jest zwiadowcą w grupie lemurów i świetnie zna przysłowia (Po łacinie...). Urodził się w Rzymie, co wskazuje znajomość łaciny. Jednak w jego żyłach płynie stuprocentowa krew Madagaskarczyka. Mimo pochodzenia, jednak nie popłynął z Karen na Sumatrę ( Królowa Karen I ). W odcinku Cyrk na Manhattanie gromadził żywność dla walczących o Manhattan. Z wykształcenia lekarz. Uwielbia mieć rację (prawdziwy facet). Jego ulubionym serialem jest "Świat według Szewskich". Boi się Łysego. Dokładnie składaka Łysego, lecz podziwia jego odwagę.

Relacje z bohaterami

Z Karen nie ma żadnych lepszych kontaktów. Po prostu się znają. Jerry jest jego przyjacielem od odcinka Włochata miłość, gdy Lorax uratował mu życie. Jak już wcześniej wspomniane, boi się Łysego, który go raz mało nie zastrzelił. Julian jest jego wzorem do naśladowania. Z pingwinami po za Łysolkiem ma takie sobie relacje. Louisa niezbyt lubi za żarty. Ogólnie trzyma się lemurów.

Ciekawostki

  • Mimo iż mieszka u lemurów rzadko się pojawia.
  • Jego ulubionym napojem jest "Vodka Mangova"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki