Fandom

Louis/Ciekawostki

< Louis

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Udostępnij
  • Ulubionym gatunkiem muzycznym Louisa jest ska.
  • Ulubionym wykonawcą jest zespół Madness.
  • Często czyta magazyn Joke.
  • W przeszłości znał bardzo dobrze Manfrediego i Johnsona , skąd zna tajemnice przyjaciół z oddziału.
  • Louis w przeszłości uwiódł i porzucił setki kobiet, a teraz panicznie boi się ich zesmty. W odcinku Wszystkie kobiety Louisa ukrywał się przed nimi w popłochu, twierdząc, że są zdolne do wszystkiego. Dla reszty oddziału wydaje się to śmieszne, zważywszy na to, że Louis jest najsprawniejszy i najodważniejszy z oddziału.
  • Louis jako jedyny z oddziału zna cios, pozwalający na powalenie przeciwnika nawet 250 razy większego od atakującego (za pomocą tego ciosu powalił kiedyś Roya i Burta). Jednak cios ten jest supertajny.
  • Louis pokonał kiedyś 24 przeciwników w pojedynkę z zawiązanymi oczami.
Louis.jpg

Auto Louisa

  • Posiada auto Ferrari F12berlinetta. Czasem ściga się z Łysym, który ma Arrinerę Hussaryę. Oddział posiada więc pięć aut: służbowe, do zwykłych patroli- to różowe "autko dla lalek", do misji specjalnych Średnio Opancerzony Rodzinny Wóz Kempingowy, oraz trzy prywatne (tym trzecim jest prototyp Średnio Opancerzonego Rodzinnego Wozu Kempingowego, za pomocą którego porusza się Flawian).
  • Gdy trzeba się podzielić na dwuosobowe grupy, to Skipper zawsze jest z Rico, Kowalski z Szeregowym, a Louis z Łysym. Flawian za to, jako indywidualista, działa sam (wyjątkowo z Kowalskim).
  • W dzieciństwie bał się Potwora z Loch Ness.
  • Biegle mówi po niemiecku, angielsku, polsku i szkocku.
  • Zna się trochę na chemii i fizyce, dzięki czemu potrafi tak przerabiać wynalazki Kowalskiego, by wybuchały (lub robiły coś równie śmiesznego).
  • Prawdopodobnie dwa razy przeszedł śmierć kliniczną: raz (najprawdopodobniej) w odcinku Ciemna strona mocy, a drugi raz (już na pewno) w odcinku Arabskie Święta.
  • Zna szczegóły duńskiego porachunku Skippera i Hansa, ponieważ był jego świadkiem. Całe zajście widział przez okno, ale wtedy Skipper go nie znał i nie zauważył.
  • Ma awersję do maskonurów, które nazywa pedałami (z powodu jaskrawego wyglądu).
  • Jego IQ wynosi 170.
  • Zanim do oddziału dołączył Flawian, Louis potrafił pokonać wszystkich członków drużyny. Flawian, słysząc, że jest taki mocny, nie zadzierał z nim. Na szczęście dla Louisa. Jajcarz bowiem, pomimo całej swojej siły, sprawności, znajomości sztuk walki i doskonałym obsługiwaniu broni palnej, kompletnie nie radzi sobie z bronią białą. Gdyby Flawian wyzwał go na pojedynek, pokonałby Szkota jednym machnięciem miecza. Dlatego Louis skrzętnie ukrywa swoją słabość.
  • Gdyby telefon Louisa był dostępny na wolnym rynku, jego wynik w Benchmarku AnTuTu wynosiłby 87 684 punktów.
  • Nie cierpi ani pepsi, ani coca-coli.
  • Gra na perkusji.
  • Najśmieszniejszy kawał, jaki kiedykolwiek zrobił- jak sam opowiada: "Mój kolega zainstalował sobie program na komputerze, taki, że jak ma się nagrany czyiś głos, to można posługiwać się tym nagranym głosem, a mówić swoje słowa. A tak się składa, że kiedyś nagrałem głos szefa takiego innego kolegi. Wpadłem na pewien pomysł. Wysłałem temu innemu koledze SMS-a o treści: "Mam MEGA ważną sprawę, zaraz padnie mi bateria, jedestem dostępny pod numerem" i potem numer. No i frajer się dowdzonił i słyszy głos swojego przełożonego: "Dzień dobry, dobrze się składa, że pana słyszę, otóż chciałem pana poinformować, że jestem zmuszony pana zwolnić za nadużycia seksualne w zakładzie pracy". A ten głupek nawet się nie zastanowił, tylko wyjąkał: "Jak to? O czym pan mówi?! To oszczerstwo!", a my: "Niech pan przyjdzie do mnie jutro, może da się coś zrobić". Kolega przybiegł nazajutrz do szefa i zaczął się tłumaczyć: "Proszę pana, ja żadnych kobiet nie..." i wygadywał głupoty. Szef był zaskoczony i nie miał pojęcia, o co chodzi. Nie zwolnił go, ale od tamtej pory dziwnie się na niego patrzy".
  • Jego ludzkim odpowiednikiem jest Lewis Conlon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki