FANDOM

Loutus to postać fanowska,jest największym wrogiem Kici i Rokiego

WYGLĄD

Loutus jest wielkim krokodylem,ma blizny na całym ciele.Jego oczy są przerwione.Po pewnej walce z Kicią i Rokim stracił kawałek karku, dla tego ma teraz cyber-kark w którym ma wyrzutnię z małymi rakietami.Pazury Loutusa są wyjątkowo długie,a kły zakrzywione do tyłu.Loutus jest wysportywony.

HISTORIA ŻYCIA

Loutus,jako malutki krokodyl został kupiony przez nieodpowiedzialnego 20-latka.Gdy Loutus trochę podrusł,został spuszkony do ścieków.Tam dorastał walcząc ze szczurami i i innymi krokodylami,z czego wzieły się liczne blizny na jego ciele.Gdy Loutus dorósł,postanowił zemścić się na ludziach.Jednak wiedział,że dorośli są dla niego zbyd niebespieczi,wię postanowił odegrać się na niewinnych dzieciach.Ale w tedy  na drodze staneła mu Kicia i Roki,nie pozwalając skrzywdzić ani jednego dziecka,z czeg zrodziła się walka Loutusa z rodzieństwem,w którym Lous stracił część karku.Z tąd cyber-kark.

OPIS POSTACI

Loutus jest złym krokodylem,ale inteligętnym.Za krzywdy wyrządzone mu przez dorosłych,chce odgrywać się na dzieciach,bo uwarza że są one najsłabszym ogniwem.Loutus dorobił się sporego majątku na szatarzowaniu i dręczeniu innych.Obecnie jest poszukiwany w całej Ameryce,dla tego ukrywa się w tajnej bazie położonej w środku azjatyckich lasów.W swojej bazie obecnie praacuje nad wymyśleniem broni,która umożliwiała by mu władanie żywiołem ziemi (Loutus bardzo zazdrości Kici i Rokiemu wrodzonych zdolności,których on nie posiada).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki