Fandom

Lucia

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Lucia - fikcyjna postać użytkowniczki  Ta jedyna i niepowtarzalna WiKuSsKa (wpadnij!)

Informacje

Lucia jest lemurem katta. Ma 22 lata. Należy do oddziału Joanny. Pochodzi z Włoch, obecnie mieszka w zoo w Central Parku. Uwielbia dbanie o swój wygląd (aż do przesady). Kocha projektować ubrania, przez co kłóci się ciągle z Jeanettą.

Wygląd

Lucia jest lemurem katta. Jest nieco wyższa niż Lotta. Jej cechą szczególną są rude włosy do ramion z prostą grzywką, w tygrysie prążki, która jest obcięta tuż nad oczami.

Warto dodać, że ma obseje na punkcie swojego wyglądu, jednak inną niż Jeanette. Może chodzić w potarganych ciuchach (czego Francuzka by nie przeżyła), jednak spróbuj zniszczyć jej fryzurę lub splamiś futro - do domu wrócisz w kilku kawałkach.

Relacje

Z MilikoJoannąLottą

Są przyjaciółkami. Pomagają sobie. Lucia wykorzystuje każdą możliwą okazje, aby przeciągnąć je na swoją stronę w konflikcie. Pomimo jej starań dziewczyny są bezstronne.

Z Jeanettą

Kiedyś lemurzyce były najlepszymi przyjaciółkami. Nie wiadomo dokładnie o co poszło. W serialu jest mowa o różnych przyczynach (co odcine inny powód), np. o kradzież projektu, jednak wydaje się to mało prawdopodobne. Od tego momentu ciągle się kłócą i nikt nie jest w stanie ich pogodzić.

Zalety

  • Precyzyjność
  • Pracowitość
  • Kreatywność
  • Zawziętość

Piosenki

Więcej w Fandom

Losowa wiki