FANDOM

Luke - postać fanowska stworzona przez użytkownika HUSSARYA33.

Wygląd

Z postury bardzo przypomina Skippera. Jego lewe skrzydło jest mechaniczne. Nosi także specjalne buty pochłaniające siłę uderzenia, dzięki czemu może wylądować z praktycznie każdej wysokości bez żadnego uszczerbku na zdrowiu. Lewe oko jest tak naprawdę kamerą o 5 petapikseli [1] z funkcją widzenia w podczerwieni, ultrafiolecie i promieniach X, dzięki czemu widzi wyraźnie z odległości wielu kilometrów i mimo niekorzystnych warunków, takich jak ciemność albo mgła. Na plecach posiada składaną lotnię umożliwiającą mu przyzwoite szybowanie, tracąc nawet mniej niż 5 cm wysokości na 200 m lotu. Oprócz tego jest wyposażony w karabin plazmowy, pistolet pulsacyjny i strzelbę.

Opis postaci

Luke pochodzi z Houston, z końca XXI wieku. Dorastał jednak na jakieś małej wiosce w środku Teksasu, rozległego stanu, który po ucieczce Ludzi razem z kilkoma sąsiednimi znowu stał się jak z czasów Dzikiego Zachodu mimo wysiłków rządu Konfederacji. Jego kuzyn był lokalnym strażnikiem i Luke był tym zafascynowany, ale żaden z jego krewnych tego nie popierał. Nawet sam kuzyn twierdził, że nie powinien tracić na to czasu i sił, a i tak Konfederacja pewnie rozwiąże problem Przygranicza zanim Luke by mógł się nim zająć.

Jednak gdy był nastolatkiem, jego rodzina przeprowadziła się do Nowego Jorku.

Gdy rozpoczęła się I Wojna, już przechodził szkolenie w marines, dzięki czemu na front nie poszedł ze szczątkowym wyszkoleniem typu tę stronę do Hegemoników i pociągnąć za ten dzyndzel. Jednak mimo to podczas lądowania na półwyspie koreańskim, razem z całym oddziałem, wpadł w zasadzkę Armii Ludowo-Wyzwoleńczej i został ciężko ranny, co skończyło się amputacją skrzydła, ale przeżył. Luke musiał leżeć w szpitalu i to w okresie, kiedy to Hegemonia Wschodnia przystąpiła do potężnej kontrofensywy. Chociaż logicznie widział, że to nie może być jego wina, to i tak nie mógł sobie tego wybaczyć. Ale jego nieszczęście się tu nie skończyło. Z pewnych przyczyn lekarze nie mogli poddać go procesowi rekonstrukcji skrzydła. Ale był promyczek nadziei - program Terminator. W miejscu amputowanego skrzydła dostał najnowszy cud techniki Konfederacji. Oczywiście rehabilitacja, kolejne, mordercze szkolenie, aż w końcu mógł wrócić na front, gdzie Blok właśnie prowadził potężną ofensywę w kilku kierunkach - na Japonię, Australię, Europę i Hawaje. Luke jednak nie musiał długo czekać na możliwość wykazania się i odniesienia sukcesu - razem z innymi Terminatorami obronił plaże Kauaʻi praktycznie załamując natarcie wojsk Cesarstwa. Marynarka Konfederacji oraz Korpus Piechoty Morskiej po tym zwycięstwie dostały przysłowiowego wiatru w żagle i wyzwoliły resztę archipelagu torując sobie drogę do Japonii, która mimo zaciekłej obrony była zmuszona uznać przewagę Armii Ludowo-Wyzwoleńczej.

Jednak Hegemonia już nie raz pokazała, że umie walczyć ani myśli o ustąpieniu przed nikim, a szczególnie przed Konfederacją. I próbowali zamienić wyspy japońskie w twierdzę nie do zdobycia. Luke został wysłany na Honsiu, z wiadomych względów prawdopodobnie najsilniej bronioną z wysp, jednak odbicie jej było najważniejsze zarówno z punktu widzenia militarnego, gospodarczego i politycznego.

Przypisy

  1. 5 miliardów megapikseli