Fandom

Mój WRÓG!

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Mój WRÓG! to trzeci odcinek Zoo Na Kółkach.

Fabuła

Zbliżają się urodziny Stefka i Łysy myśli co mu dać jako prezent. Później dołącza do Stefka i jego przyjaciela guźca Gutka by oglądać mecz. Wszystko przebiegło by dobrze gdyby Gutek nie wyjął soku ze sfermentowanych ziemniaków własnego wyrobu. Kilka łyczków tego trunku a leżałeś na podłodze. Nagle pod ZOO podjeżdżają luksusowe samochody w których chowają się Cross i Wolt jednak tajemnicze dla widza plany krzyżują bracia Veloce. Mówią dwójce antagonistów że chcą się zemścić na grupie Pirackich- Chuliganów(Bo taką wymyślił nazwę Łysy). Wolt zgadza się i wjeżdżają do Zoo. Rudy i Mistrz widzą to i budzą wpół żywych Stefka i Łysego. Reakcja grupy była natychmiastowa(No nie licząc Grubego). Wolt wysztrzeliwuje pocisk EMP, który wyłącza wszystkie światła w Zoo, a Cross przygotowuje kolczatkę na którą mieli wpaść ich wrogowie. Bracia Veloce gonią Łysego by sprytnie przedziurawić jego opony. Nagle Gutek się budzi i przypadkiem zarysowuje lakier jednego z mistrzów nielegalnych wyścigów. Zły Veloce wychodzi z samochodu i wyjmuje nóż jednak nic nie widzący Gutek, machając kopytami, wali wiewióra w pysk. Krzyk echem rozchodzi się po ZOO. Wolt i pozostali Bracia Veloce, na nic nie zważająć jadą sprawdzić co się stało. Wolt nie zauważa kolczatki Crossa i dziurawi sobie opony. Bracia dalej jadą i chcą potrącić Gutka, gdy nagle zjawia się Łysy i Hiro. Hiro stopuje samochody ciosem, a Łysy okłada Braci Veloce kijem bejsbolowym. Przerażony Cross wyjeżdża z ZOO. Następnego dnia Gutek zostaje uhonorowany na pobocznego członka gangu i dostaje Chevroleta Suburbana. Później Stefek organizuje imprezę urodzinową. Łysy otwiera garaż i pokazuje Stefkowi srebrny Pontiac Solstice. Później Gutek przynosi sok ze sfermentowanych ziemniaków. Kiedy mówi dzieńdobry jest koniec odcinka.

Ciekawostki

  • Piosenka którą śpiewa Stefek to Capital Cities- Safe And Sound. Scena z piosenką wygląda prawie jak teledysk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki