Fandom

M.T. Verdan

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Maxwell Troy Verdan-  kot narodzony na Post apokaliptycznej Ziemi. Urodził się w mieście Qwix, rządzonym przez samozwańczy rząd gangsterów z Trenonii. Jest Rycerzem Ziemi. Jego zadaniem jest bronienie jej, i zaprowadzenie na niej porządku, czyli uwolnieniu miast od najeźdźców, którzy je skolonizowali. Główny bohater serialu Rycerz Ziemi. Postać stworzona przez  ShinJake .

Wygląd

Max jest niskiego wzrostu, nawet jak na swój wiek (15 lat). Ubrany jest w czarny kombinezon, i szarą kamizelkę, która od pasa zmienia się w "spódnicę" składającą się z nakolanników. Ma ciemnoniebieskie spodnie, nieco podarte u końcówek. Oraz czarne, wysokie buty.  Nosi długie rude włosy, spięte w kok. Kolor umaszczenia to jasnorudy. Do walki używa dwóch, zielonych mieczy plazmowych. Jego strój pozwala mu na akrobacje, które leżą w naturze kota. Ma giętki kręgosłup, więc elastyczny strój pozwala mu na wiele.

Osobowość

M.T. jest bardzo zawziętą osobą. Nie lubi pokazywać uczuć, i stara się jak najbardziej skupiać się na swoim celu. Jest ambitny, a jego celem jest czynny udział w powstaniach mających wyzwolić planetę spod rządów Merxes. Nie znosi słabych, i odrzuca ich natychmiast, co czyni go podobnym do Volfsteina. Mimo podobieństw, oboje najchętniej wbili by sobie miecz głęboko w plecy. Nie zna litości dla tych, którzy zniewolili jego świat, i przez których cała cywilizacja musi przechodzić przez stan wojenny, który panuje na całej planecie. Jego słabością jest to, że niestety da się nim manipulować, nawet tak, żeby przyczynił się do zguby własnej planety.

Historia

Maxwell urodził się w Qwix. Nie znał swoich krewnych, prawdopodobnie byli niewolnikami Moora, i zginęli w nieznanym czasie i miejscu. Verdan jednak zdążył się urodzić. Niestety w celi więziennej, gdzie trzymano inne dzieci. Ci którzy przetrwali, byli nowymi kandydatami do gangu, ponieważ to właśnie takim dzieckiem najłatwiej manipulować. Na szczęście któregoś dnia ,Zakon Terry wysłał swoich ludzi, aby zapobiec dalszym rządom Gangu. Włamali się do kwatery głównej, gdzie przetrzymywali m.in. właśnie Verdana. Razem z innymi dziećmi został zabrany przez Rycerzy i zawieziony do ich bazy, będącej także statkiem kosmicznym. Otrzymał tam imię i nazwisko (nie znał go, gdyż rodzice mu go nie wyjawili). Przystąpił z własnej woli do Zakonu Terra w wieku 9 lat. W końcu trenując pod okiem mistrzów został Rycerzem. Staje na czele swojego oddziału, i wyrusza na Merxes, w celu pierwotnie skradnięcia danych na temat dalszych działań przeciw Ziemi...

Więcej w Fandom

Losowa wiki