FANDOM

Mafia Ronalda to grupa przywódców różnych rodzin. Pracowali dla Vladimira Marussi, ale gdy poznali jego plany dołączyli do Gangu Wolta. Onewa

Członkowie

  • Ronald - Przywódca grupy, diabeł tasmański, był głową mafii Diabły Amerykańskie. Był ojcem Tasmana, ale gdy Jego żona umarła kiedy była w Białorusii, Ronald dołączył do Armii Światowej Vladimira Marussi by odnaleźć syna. Zginął zabity przez Vladimira i został pochowany wraz ze swoją żoną. Mieszkał w Detroit. Jeździł czerwonym AMC Gremlim.
    Ronald.jpg

    Auto Ronalda

  • Hugo - Nosorożec, wicelider grupy i jej destruktor przeszkód, jest głową mafii Serbskie Nosorożce. Był przyjacielem Ronalda i miał jego zaufanie. Urodził się w Afryce ale ojciec Vladimira który po długim locie zgłodniał i zabił ojca Hugo. Po tym wydarzeniu trafił do ZOO w Serbii, i planował zemścić się na tym który zniszczył jego życie. Mieszka w Serbii. Jeździ Yugo Koralem.
Hugo4.jpg

Auto Hugo

  • Vladi - Finansuje grupę i jest czyścicielem samochodów, szop pracz, jest głową mafii Ukraińskie Szopy. Hugo poznał go w ZOO w Serbii gdzie przypadkowo trafił. Jest pedantem i ma obsesje na punkcie lakieru i czystości. O mało nie zginął kiedy Vladimir odciął mu tlen. Jako jedyny miał cierpliwość do Marussi. Mieszka w Ukrainie. Jeździ ZAZ Zaporożcem.
    Vladi.jpg

    Auto Vladiego

  • Ameck - Bulldog, strateg grupy, głowa mafii AMC Bulldogi. Nie cierpiał Vladimira Marussi, ale pracował dla niego bo dobrze płacił. Dobrze zna się z Vladim i Hugo. Mieszka w Brooklynie. Jeździ AMC Pacer.
Ameck.jpg

Auto Amecka

  • Michel - delfin, bardzo podobny do Dr.Bulgota. Ma depresję i nagle ataki szału co jest jego zaletą i wadą. Bardzo bliski przyjaciel Ronalda. Prowadzi grupę ku zabiciu Vladimira Marussi. Uwielbia rap i nowoczesność. Współczuje Radzie Założycieli Mark. Jeździ fioletowym Mitsubishi Eclipse.

Ciekawostki

  • Wszyscy oprócz Amecka, mieli powód do zemsty na Vladimirze M. ale nikt nie wiedział że to on.
    Ronald2.jpg

    Ronald bez ubrania

  • Ich auta są bazowane na Cytrynach z Aut 2.
  • Prawdopodobnie będą mieli nowego lidera i samochody na specjalne wyścigi.
    Hugo2.jpg

    Hugo bez ubrania

  • Ronalda dubbinguje Cezary Pazura, Hugo dubbinguje Mirosław Zbrojewicz, Vladiego dubbinguje Jarosław Boberek, Amecka dubbinguje Artur Żmijewski a Michela dubbinguje Maciej Musiał.
Vladi2.jpg

Vladi bez ubrania

Ameck2.jpg

Ameck bez ubrania

Cytaty

Szczur - Tępy Strateg!

  • Vladimir M. - Zobaczymy niemiecki idioto! (strzela do szczura, z którego nic nie zostaje)
  • Hugo - To ma być robota?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki