Fandom

Mafia Ronalalda/Michela

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Mafia Ronalda to grupa przywódców różnych rodzin. Pracowali dla Vladimira Marussi, ale gdy poznali jego plany dołączyli do Gangu Wolta. Onewa

Członkowie

  • Ronald - Przywódca grupy, diabeł tasmański, był głową mafii Diabły Amerykańskie. Był ojcem Tasmana, ale gdy Jego żona umarła kiedy była w Białorusii, Ronald dołączył do Armii Światowej Vladimira Marussi by odnaleźć syna. Zginął zabity przez Vladimira i został pochowany wraz ze swoją żoną. Mieszkał w Detroit. Jeździł czerwonym AMC Gremlim.
    Ronald.jpg

    Auto Ronalda

  • Hugo - Nosorożec, wicelider grupy i jej destruktor przeszkód, jest głową mafii Serbskie Nosorożce. Był przyjacielem Ronalda i miał jego zaufanie. Urodził się w Afryce ale ojciec Vladimira który po długim locie zgłodniał i zabił ojca Hugo. Po tym wydarzeniu trafił do ZOO w Serbii, i planował zemścić się na tym który zniszczył jego życie. Mieszka w Serbii. Jeździ Yugo Koralem.
Hugo4.jpg

Auto Hugo

  • Vladi - Finansuje grupę i jest czyścicielem samochodów, szop pracz, jest głową mafii Ukraińskie Szopy. Hugo poznał go w ZOO w Serbii gdzie przypadkowo trafił. Jest pedantem i ma obsesje na punkcie lakieru i czystości. O mało nie zginął kiedy Vladimir odciął mu tlen. Jako jedyny miał cierpliwość do Marussi. Mieszka w Ukrainie. Jeździ ZAZ Zaporożcem.
    Vladi.jpg

    Auto Vladiego

  • Ameck - Bulldog, strateg grupy, głowa mafii AMC Bulldogi. Nie cierpiał Vladimira Marussi, ale pracował dla niego bo dobrze płacił. Dobrze zna się z Vladim i Hugo. Mieszka w Brooklynie. Jeździ AMC Pacer.
Ameck.jpg

Auto Amecka

  • Michel - delfin, bardzo podobny do Dr.Bulgota. Ma depresję i nagle ataki szału co jest jego zaletą i wadą. Bardzo bliski przyjaciel Ronalda. Prowadzi grupę ku zabiciu Vladimira Marussi. Uwielbia rap i nowoczesność. Współczuje Radzie Założycieli Mark. Jeździ fioletowym Mitsubishi Eclipse.

Ciekawostki

  • Wszyscy oprócz Amecka, mieli powód do zemsty na Vladimirze M. ale nikt nie wiedział że to on.
    Ronald2.jpg

    Ronald bez ubrania

  • Ich auta są bazowane na Cytrynach z Aut 2.
  • Prawdopodobnie będą mieli nowego lidera i samochody na specjalne wyścigi.
    Hugo2.jpg

    Hugo bez ubrania

  • Ronalda dubbinguje Cezary Pazura, Hugo dubbinguje Mirosław Zbrojewicz, Vladiego dubbinguje Jarosław Boberek, Amecka dubbinguje Artur Żmijewski a Michela dubbinguje Maciej Musiał.
Vladi2.jpg

Vladi bez ubrania

Ameck2.jpg

Ameck bez ubrania

Cytaty

Szczur - Tępy Strateg!

  • Vladimir M. - Zobaczymy niemiecki idioto! (strzela do szczura, z którego nic nie zostaje)
  • Hugo - To ma być robota?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki