FANDOM

Magda Gesssslerrr - NAJBARDZIEJ WYRAFINOWANA POSTAĆ UŻYTKOWNICZKI Szenzii What ty do mnie rozmawiasz? 17:24, lis 12, 2013 (UTC).

Opis

Magdalena jest zwierzęciem nieokreślonego gatunku - najprawdopodobniej krzyżówką dzikiej małpy, świni, krowy i słonia. Jest baardzo chuda...  chuda inaczej. Ale nie możemy powiedzieć, że jest gruba - jej figura to puszysty pączek. Podobnie jak Kóba Wojewudzki jest nadzwierzęco inteligenta. Tylko ma efekt x100 razy jojo...

Jest słynną restauratorką - słynie z tego, że genialnie kopie tace z jedzeniem z półobrotu ( jak Chuck Norris), a ma silny rzut talerzem ( wygrała nawet medal). Z bieganiem już gorzej ponieważ ma mikre nóżki, a takie patyczki nie mogą udźwignąć takiej tuszy.  Kiedy tylko kroczy dwa kilometry od jakiegoś wsłuchującego się w ziemię indianina on od razu pozna, żę idzie " kupa celebrycka". Kiedy tylko widzisz jej twarz w słońcu już wiesz, że za chwilę nadejdzie zachmurzenie. Jej twarzy boi się każdy kucharz i kiedy ona tylko przechodzi obok jakieś knajpy kelner wywiesza na drzwiach napis "remanent". Kiedy kroczy po ziemi ziemia się trzęsie - oznacza to, że Godzilla chce papu. Jeśli ktoś zaprasza ją do swego lokalu ona rzuca talerzami i oznacza to wtedy, że, wbrew pozorom, smakuje jej. A dokładnie znaczy to "K*cenzura*a jak można gotować lepiej ode mnie???!!!!". Bardzo często używa słów cenzuralnych ( wykres na dole). Ma siano kudłów... makaroniastych włosów na głowie, których nigdy nie związuje do pracy w kuchni. Są podzielone grupy ludzkości: antymagdonators ( ci z mózgami) i jej opętani zwolennicy magdonators ( dla nich nie ma ratunku). Madi w swojej kuchni ma jedną zasadę "ma byś smacznie, jak u mamy", ale zazwyczaj w jej kuchni panuje zasada "smacznie jak w rynsztoku". Tak naprawdę, zachowuje się jakby pozjadała wszystkie rozumy. 

Wykres synonimów Madzi

Magdalena używa podczas swoich programów wielu synonimów aby pokazać, że np.: słowo "lepsze od mojego" można zastąpić "to jest do d*cenzura*y!

Wyrazy na "k" - "To jest zmaczniejsze od mojego! Nie lubię tego!"

Wyrazy na "p" - "Dodaj mi do tego wódki!!!!"

Wyrazy na "j" - "Magda teraz nie być głodna!!!!"

Wyrazy na "d" - "Mmmm... dodaj szczyptę cynamonu..."

Inne - tutaj Madeline wyraża, że został pominięty jakiś składnik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki