Fandom

Majka

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Udostępnij

Majka - postać Fretki07.

Majka jest lemurzycą katta (jak Julian i Julia)

Osobowość

Majka jest wyjątkowo inteligentną lemurzycą (to taki Kowalski w wersji lemurzej). Potrafi wyjątkowo dokładnie obmyślić plan i wykonać go do końca. Jak się już czegoś uprze, to nie odpuści. Jej inteligencja przewyższa każdego lemura. Na pozór wydaje się oschła i nieprzyjemna, ale w rzeczywistości jest zupełnie inaczej, w rzeczywistości jest bardzo wrażliwa i emocjonalna, ale nigdy nie pokazuje swoich uczuć. Jest realistką. Cechuje ją też wyjątkowa lojalność, nigdy nie opuści przyjaciela w potrzebie.

Jej najlepsi przyjaciele, to Julia i Julian.

Relacje

Julia

Mimo różnic charakteru, Julia jest jej najlepszą przyjaciółką. Mimo, że Majkę często irytuje głupta Juli, to bardzo ją lubi i traktuje jak siostrę. Jedynie ona (i Julian) potrafi się z nią dogadać.

Król Julian

Majka próbuje to ukryć z całej siły, ale Julian bardzo jej się podoba. Zawsze stoi po jego stronie, chodźby nie wiadomo jakie głupstwa gadał. Ponieważ Julian nie ma pojęcia, że jest obiektem jest westchnień, to bez rzadnych problemów flirtuje z innymi lemurzycami + Marlenka.

Majka w dużej mierze przyczyniła się do przywrócenia Juliana na tron po "Wojnie domowej na Madagaskarze". Ona właśnie obmyśliła plan jak obalić Clesona i razem z Julią podłożyła śmierdzące bomby pod jego hamak.

Kowalski

Majka i Kowalski lubią się ze względu na podobne charaktety, ale nie łączy ich nic więcej niż przyjaźń.

Szeregowy

Majka wydaje się go tolerować, ale często wydaje się być zdegustowana dziecinnym zachowaniem pingwina.

Ciekawości

  • Jest najinteligentniejszym lemurem na Madagaskarze.
  • Wierzy w pradawnych bogów
  • Zwinnością dorównuje Skipperowi
  • Jej rodzice nie żyją odkąd skończyła 12 lat. Po tym czasie zamieszkała z ciotką.

Cytaty

"Liczba pi jest równa 3,14"

Majka-Trzeba coś zrobić z Clemsonem.

Julia-A mogę go zastrzelić?

Majka-Nie, w tym kraju [USA] to nielegalne...

"I prawdawnym bogom niech będą dzięki"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki