Fandom

Majli Sarius

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Majli Sarius - największa gwiazda szołbiznesu, stworzona przez Szenzii What ty do mnie rozmawiasz?.

Opis

Majli, tak naprawdę nazywa się Destini Hop Sarius. Jest wilkiem, ale (te mądre, co jej nie lovciają) rasa ta nie przyznaje się do tego, gdyż sądzi, że przynosi im tylko wstyd. 

Bynajmniej się nie mylą. Ona nie jest znana z głosu. Nikt nie wie, jak ona śpiewa - za to każdy wie... co ma pod ubraniem... Gdyby zorganizować konkurs, kto najszybciej i najchętniej się rozbierze - Majli wygrałaby, bez trudności. Dzięki niej, rozbieranie stało się sztuką! Tak, dzięki tej... dziewczynie (chociaż przynosi wstyd kobietom) mamy nowy rodzaj sztuki +18!

W teledyskach jest bardzo szczera - w "Łi kent stap" wyznaje, że tańczy z Molly [1]. W Łejking Bol dowiadujemy się o niej, że:

  • lubi się huśtać i robić remonty - na takich dużych kulach
  • lubi jeść, a właściwie lizać, młotki.

Majli, ma tego samego menadżera, który był kiedyś menadżerem Britnej Spirs[2].

Sarius stała się popularna dzięki największej welęgarnii gwiazd na świecie - "Disnejowi". Grała tam główną bohaterkę, w serialu "Hania Mołdawia". Niemożliwe, że nie pamiętasz tego szajsu! Był nawet film w kinach! Grała tam taką dziewczynę, która we dnie jest zwykłą nastolatką, a w nocy rozpoczyna szalone życie gwiazdy pop. 

I PEWNIE, NAIWNIAKU, MYŚLISZ, ŻE TO TERAZ TA SAMA MAJLI?! NO, TO JUŻ NIE JEST TAKA GRZECZNA DZIEWCZYNUSIĄ...

Op*toliła sobie (podobnie jak poprzednia podopieczna jej menadżera) łeb i przefarbowała - teraz jej fryzura wygląda, jakby polizał ją, a następnie wyrzygał Skubi - Du.

A propos psów - ona jest psem! Nie wierzysz? Ja mam dowody! Psy, chłodzą się wystawiając jęzor, ona też go wystawia! I to ciągle! Nie wiem, czy się chłodzi... ALE WYSTAWIA!

Kiedy za teledysk Łejking Bol na MTV AMA miała dostać nagrodę, ze swojej lolickiej torebusi wyciągnęła jointa i bez krępacji, jak na melinie, zaczęła go palić. 

Dziewczyny, uczcie się, jak olewać trudne zakazy! Ona miała w d*pie, że  był to Amsterdam, gdzie jointy są zakazane! To ideał idola! Uczy, jak nie wstydzić się swojego ciała,  być wolnym i jak olewać trudności życiowe! Takich osób potrzebujemy teraz na świecie! Szczerych do bólu i wyzwolonych!

Wygląd

Cóż, mogłabym dokładnie, nawet bardzo dokładnie, opisać jej ciało, ale wiem, że może to przeczytać dziecko, więc powstrzymam się.

Opinia koleżanek po fachu

Zrobiła z siebię d*cenzura*ę! m. in. Rita Ora [3].

Bardzo trafna uwaga - innaczej na temat tej... "artystki" (piękne słowo właśnie zeszło na psy, takie jak ona) powiedzieć nie można. Z piosenkarzy bronił ją tylko jej ojciec - Bili Rej Sarius, który, hańbiąc piękne słowo, powiedział, że to artystka, ze "swoją oryginalną sztuką". Czyli obnażaniem się... Broniła ją również niejaka Kejti Pery, która chciała być... ekhmn... miła. Jej największym fanem jest Dżejms Artur - czy pójdzie w jej ślady?... 

Jej fani to "Smajlers", którzy toczą wojnę z Dajrekszonez (te, to toczą akuratnie, wojnę ze wszystkimi). Fanki Sraj Duperszyn, uważają, że Majli nabiła sobie lajków na FB dlatego, że... wiadomo, powtarzać się nie będę. 

Kiedy Disnej, dowiedział się, że Majli zrobiła większą karierę niż u nich, ze złości wy*ieszył Demi Lowato, ta zaczęła ćpać.

Najprawdopodobniej, została guru wielu gwiazdeczek Disneja, bo one ostatnio zaczęły zachowywać się jak ona.

A teraz, coś do tych co krytykują Majli

A wy to co?! Same, często stosujecie ten rodzaj sztuki! To XXI wiek!

Przypisy

  1. Molly to najlepsza kumpela Majli, czyli Extasa.
  2. A taka wariatka, która ogoliła sobie łeb na łyso i siedziała u czubków. Do dziś, niewiadomo, czemu Spirs się go pozbyła.
  3. Najprawdopodobniej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki