Fandom

Maksio

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Maksio Daan Kovalski to kaczka z Holandii. Wróg Oddziału. W odcinku Skipper, gdzie jesteś?- "Na tropie" pojawia się po raz pierwszy, jednak poznajemy go dopiero w odcinku "Starcie z kaczuchą".

Opis postaci

Maksio ma oczy i gębę podobną do jego szybkiego urządzenia (tak nazywa swój wózko-samochód którym się porusza) zwanego Bond Bug. Jego szczęka bardzo wystaje. Gada po Holendersku, i potrafi bardzo mało po Angielsku. Nosi sweter zrobiony przez markę Bugatti, z dodaną, wyhaftowaną wściekłą kaczucha (znakiem armii Maksia). Nosi też czapkę z daszkiem. Na pasie ma żel pod prysznic Ferrari, i p
Plywanie.jpg

Od lewej do prawej: Maksio, sierżant Obdarciuch, oraz Szeregowy Muka, idą pływać.

erfumy Lamborghini. Często widać go z cygarem z wygrawerowaną kaczuchą taką samą jaką ma na swetrze.

Osobowość

Maksio nie jest specjalnie okrutny, ale lepiej z nim nie zadzierać. Pracuje dla tajemniczego mocodawcy. Mówi cienkim głosem, podobnym do głosu Alvina z Alvin i Wiewiórki. Jest bardzo mądry i podstępny. Dobrze jeździ autem, dlatego właśnie jego środkiem poruszania się jest auto, nie nogi (lub nóżki). Posiada szofera, którym jest ogromny tygrys o imieniu Killer. Ale pomimo swojej siły i ogromnej postury Killer słucha Maksia i jest mu ślepo posłuszny. Wykonuje każde jego polecenie.

Ciekawostki

  • Ma dwa auta: pierwsze to jego codzienne urządzenie do poruszania się, czyli Bond Bug, a drugi to auto na mega specjalne misje, czyli Spyker C8 Laviolette.
    Kaczucha.jpg

    Coś, co sprawia że Maksio się w ogóle rusza

    Spyker.jpg

    "Nogi" na specjalne misje.

Podwładni

  • Killer- jak już zostało wspomniane, jest to szofer Maksia. Wielki i ogromny tygrys, ślepo posłuszny swemu pracodawcy. Oczywiście nie pracuje dla niego za darmo. Pensja Killera wynosi pięć tysięcy dolarów miesięcznie.
  • "Blues Brothersi"- są to dwaj goryle (inaczej przydupasi) Maksia. Stają w jego obronie na każde jego zawołanie. Ich pseudo wzięło się stąd, że wyglądają jak Blues Brothers- noszą ciemne okulary, czarne kapelusze oraz czarne spodnie. Dla efektu często stoją w pozach karate. Kiedy bronią swojego pracodawcy, używają tylko rąk- żadna inna część ich ciała wtedy się nie porusza.

i inni mniej ważni

Więcej w Fandom

Losowa wiki