FANDOM

Manfredi- pingwin białobrewy, były członek Oddziału Skippera, rzekomo zginął razem z Johnsonem. Członek oddziału Johnsona, brat Kim. Występuje w serialu Skipper, gdzie jesteś? W oddziale Johnsona Manfredi ma stopień porucznika.

Wygląd

Wygląda jak pingwinek z reklamy lodów. Grubiutki, okrąglutki, z zieloną muszką. Jedyne, co odejmuje mu uroczości, to opaska na straconym prawym oku i proteza lewej nogi, którą również jakiś czas temu stracił.

Osobowość

Jego inteligencja pozostawia wiele do życzenia. Mówi niemal bezustannie, opowiadając różne kawały, historie z życia wzięte, anegdotki itp., które tak naprawdę nikogo nie interesują. Czasem koledzy z oddziału mają wątpliwości, czy cokolwiek do niego dociera, czy żyje tylko w swoim świecie. Można labo przy nim zwiariować, albo po prostu go nie słuchać. Z natury poczciwy i pomocny, nie potrafi jednak wyczuć, że ktoś ma go dość. Manfredi nigdy nie był dobrym komandosem, no a już zwłaszcza po tym, jak stracił nogę i oko. Ale nie odebrało mu to jego głupiutkiej wesołości i pogody ducha. Jest najniższy, okrąglutki, nosi zieloną muszkę- słowem, jest słodki, słodszy nawet od Szeregowego. To najlepszy przyjaciel Johnsona, bo w przeszłości należał z nim do oddziłu Skippera i spędził z nim parę ładnych lat, gdy odłączyli się od drużyny.

Manfredi jest również ukochanym bratem Kimberley (która jest jednocześnie żoną Johnsona). W przeszłości, pomimo swojej głąbowatości, potrafił jej pokazać, jak bardzo ją kocha. Kim również bardzo go kochała i nie chciała do siebie dopuścić smutnej prawdy, że jej brat jest po prostu zwykłym głupkiem. Za każdym razem, gdy ktoś jej to sugerował, albo gdy Manfredi palnął coś głupiego, tłumaczyła sobie, że on robi to wszystko dla żartów. Obecnie nawet nie pamięta, że miał siostrę i jest zaskoczony za każdym razem, gdy Johnson mu to przypomni.

Zobacz też

Manfredi/Cytaty

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Manfredi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki