Fandom

Massen

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Massen - małe miasteczko, które znajduje się pomiędzy Waszyngtonem i Nowym Jorkiem

Wygląd

Założyciele Massen nie musieli wiele odbudowywać. Większość budynków nie była zniszczona. Po środku miasta znajduje się pomnik Abrahama Lincolna, jednak jego nos został specjalnie usunięty, aby wyglądał, jak ghul. 4 główne ulice miasteczka tworzą plus, w którego środku jest właśnie pomnik. Oprócz nich pomiędzy domami znajduje się wiele innych małych uliczek. W prawdzie miasto nie ma murów, ale za to jest wiele automatycznych działek i strażników, którzy ochraniają miasto. Oprócz tego w mieście zostały utworzone takie budynki, jak: biblioteka, szkoła, budynek burmistrza, bar, szpital i koszary. Właśnie te budowle przekształciły to miasto w bezpieczną siedzibę. W mieście nie żyją ludzie, ani ghule. Ostatni człowiek postawił tu nogę w 2063, ale nie pomieszkał tu długo, ponieważ zachorował na chorobę popromienną klasy 3 i zwierzęta musiały go zabić.

Założenie

W 2054 zwierzęta oficjalnie ogłosiły, że Massen jest miastem. Już wtedy zaczęto stawiać działka i stawiać strażników. Pierwszy burmistrz powołał miasto do życia. To właśnie on zadecydował o wybudowaniu biblioteki, szkoły i koszar. Poza tymi wyczynami udało mu się oczyścić z ghuli całe miasteczko. W 2055 oficjalnie ogłoszono, że w mieście nie ma już ani 1 ghula, co było prawdą. Jednak z czasem w 2057 do Massen przybyli ludzie, którzy szukali schronienia. Myśląc, że miasto jest nie zamieszkane uznawali, że zwierzęta nie rządzą tym miejscem. Niedługo po tym przekonali się, że to nie prawda. Od tamtej pory kilku innych ludzi zapuszczało się na ten teren i kilku wreszcie uznało zwierzęta za władców miasta, ale była to znikoma mniejszość. W 2058 przeprowadzono kolejne wybory na burmistrza. Ponownie wygrał ten sam i rządził on jeszcze 4 lata, aż został powieszony przez ludzi w 2062, kiedy skończyła się jego kadencja. Od tamtej pory zakazano w tym mieście przebywać ludziom. Jednak w 2063 zasady zostały złamane, ponieważ jedna osoba została w mieście. Zachorował bardzo szybko po tym na chorobę popromienną i zwierzęta go zabiły. W 2066 na burmistrza wybrano psa.

Mieszkańcy

Znani mieszkańcy, którzy tutaj mieszkają:

Mieszkańcy, którzy kiedyś mieszkali w Massen:

Nuklearia

Gang Fanka wyruszył do Massen w poszukiwaniu doktora, który miał wyleczyć Nicka. O doktorze opowiedział im Hallanti. Najpierw zaczęli walczyć z tutejszymi strażnikami i ich obroną, ale potem powiedzieli, że nie mają złych zamiarów. Potem poszli do Dr Eddiego, który powiedział im, że nie można wyleczyć ich przyjaciela. Potem, kiedy wreszcie postanowili wstrzyknąć truciznę do krwi Nicka doktor nie założył rękawic, a każdy kogo dotknie automatycznie zaczyna być chory i ma wysypkę. To wszystko z tego powodu, że jest drzewołazem karłowatym. Potem Fank wdarł się w bijatykę z tutejszymi za to, że nie zapłacił pieniędzy barmanowi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki