Fandom

Maxyy

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Ta strona jest stworzona przez Kociak145 (dyskusja), ale dopracowana i ulepszona przez Pingwiniafanka1.

Maxyy - mały lemurek myszaty mieszkający w Zoo w Central Parku.

Wygląd

Maxyy jest bardzo podobny do Morta. Różni się od niego twarzą i bardziej puszystym ogonem, jest też nieco mniejszy i młodszy.

Charakter

Maxyy jest dziecinny i nie wie, jak się stawiać, ponieważ Maxyy jest wiele razy wykorzystywany przez Juliana, między innymi do tego, by przynosić reszcie lemurów " jedzenie niedozwolone"- czyli chipsy, colę, nuggetsy i napoje energetyzujące. Tylko on może to robić- z dwóch powodów: po pierwsze dlatego, że tylko on nie umie się stawiać, a po drugie jest najmniejszy, więc łatwo może wślizgnąć się do sklepu i coś ukraść. Często używany jako szpieg. Maxyy jest takim "chłopcem na posyłki"- zrobi wszystko, co Julian mu każe, spełnia też zachcianki innych osób. Najczęściej słyszany przez niego zwrot to: " Te, mały! Skocz no po Fantę!". Trzeba jednak powiedzieć, że Maxyy jest odważny i w krytycznych sytuacjach zachowuje zimną krew.

Relacje z innymi

Z lemurami

Po prostu go wykorzystują. Każą mu przynosić, co tylko sobie zażyczą. Maxyy przyjaźni się z Mortem.

Z pingwinami

Też go czasem wykorzystują (także jako szpiega), ale Szeregowemu jest żal Maxyy'ego. Obiecał, że nauczy go, jak być asertywnym.

Więcej w Fandom

Losowa wiki