Fandom

Maya

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Opis

Wilczyca italijska.

Maya jest dziewczyną Szared'a, przyjaciółką Szenzii , Astera , Saszy i Marlenki oraz starszą siostrą Cecylii, do której jest prawnym opiekunem. Nie wiadomo co stało się z jej rodzicami- wiadomo tylko iż matka wychowywała ją i jej siostrę sama. Jest bardzo wytrwała, poważna i odpowiedzialna, bardzo kocha swoją młodszą siostrę Cecylię.

Historia

Matka May'i i Cecylii nie radziła sobie z ich wychowaniem- starsza z córek robiła wszystko sama dla siebie i siostry. Kiedy poznała Szared'a (miała 5 lat) od razu rozpoznała w nim przyjaciela, jako jedyny ją rozumiał. Pewnego dnia (kiedy Maya miała lat 16) jej matka zachorowała na zaawansowany stopień nadciśnienia. (spały z siostrą w szpitalu przy matce) Kiedy ta umarła odbyła się rozprawa sądowa, którą prowadziła sędzia Ann Mery Wesołka o ustanowienie rodziny zastępczej. Ku ździwieniu wszystkich sędzia przyznała piecze nad Cecylią May'i i dał im mieszkanie. Po tych wydarzeniach została dziewczyną Szered'a. Byli ze sobą z pięć lat jednak trafił do zoo w Central Parku. (nie zerwali jakby co) Kiedy w odcinku "Moja miłość w Greferbergerstanie " udało się jej i siostrze przelecieć samolotem na gapę i mieszkała przez dłuższy okres czasu ze swoim chłopakiem, jego siostrą i jej chłopakiem (po kilku miesiącach była ta zdrada). Kiedy (po filmie "Operacja: miłość dla wilczycy II ") Szenzii i Aster objęli władzę na Antarktydzie zamieszkała razem ze swoim chłopakiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki