Fandom

Mechanik

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mechanik - piąty odcinek serialu Miażdżyciele użytkownika Wojti2000 (dyskusja). Po raz pierwszy pojawia się w nim Vito.

Fabuła

Nicolas i Werfer siedzą sobie na ławce w parku, gdy nagle widzą panią z pitbullem na smyczy. Werfer poznaje Vita - ich dawnego przyjaciela i mechanika z Nowego Jorku. Werfer zaczyna szczekać na kobietę a Nicolas zdejmuje smycz Vitowi i uciekają do Huty. Moskwicz Ivana zepsuł się a miał jechać do knajpy w cyber-człowieku żeby kupić jedzenie dla gangu. Vito majstruje przy chłodnicy samochodu Rosjanina, po czym to nagle w połowie drogi strzela z rur wydechowych smarem i koła odpadają. Ivan wraca i pyta się co Vito zrobił mu z autem. Vito odpowiada że nic, tylko naprawił chłodnicę. W nocy opony w wszystkich pojazdach w hucie eksplodują przez co kilka aut wpada do stert złomu. Sergio bada Vita na obecność nadajników i znajduje jeden za uchem pitbulla. Okazuje się że pangoliny kontrolowały Vita, bo zagroziły mu że wszystko mu ukradną. Sergio zabiera nadajnik a Vito naprawia maszyny, po czym wyrusza do zoo w Toriopolis rozmówić się z pangolinami.

Postacie

Ciekawostki

  • Starsza pani jest podobna do Gladys z PzM, z tym że ma zieloną sukienkę i jest białoskóra.
  • Na jednym z samochodów oddanych na złom namalowany jest biały, dobrze widoczny napis: "PZM FF WIKI 2014.".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki