FANDOM

Metalica - suczka kundelka w oddziale Plume.

Wygląd

Metal jest suczką o krótkiej, czekoladowej sierści. Nad nosem, na brzuchu, na łapach i na końcu ogona ma orzechowe plamy. Końce uszu są barwy czarnej. Oczy pieska mają barwę zieloną. Na szyi wisi czarna oborza z metalowymi dodatkami.

Charakter

Metalica to pies o dość trudnym charakterze. Twardo drepta po ziemi i łatwo ją zdenerwować. Nie cierpi, gdy ktoś krytykuje jej upodobania względem muzycznym, czyli jej ulubiony metal. Trudno ją zadowolić. Nienawidzi nudy, więc jak zaczyna się nudzić albo zwraca na siebie uwagę, albo się ulatnia.

Życiorys

Psina urodziła jako pierwsza z 8 szczeniąt z miotu ich matki Tricky. Zaraz po niej na świat przyszedł jej brat Pop. Już po narodzinach było widać, że mały psiak ma charakterek i został nazwany Metalica.

Metalica rosła jak na drożdżach i szybko odeszła od rodziny. Szła bardzo długo, aż w końcu przygarnął ją pewien mężczyzna. Jednak on chciał tylko wygrywać nią konkursy, a samą trzymał w klatce i dawał jeść gdy chciał, a Metal głodowała. Pewnego dnia podczas konkursu sprawnościowego uciekła. Dobiegła do parku koło ZOO i poznała Plume, Blancę, Snowy oraz Goldi. Od tego dnia należała do niego.

Relacje

  • Z Plume - Metalica uznają ją tylko i wyłącznie za swoją szefową. Strasznie się jej boi i zawsze się jej słucha.
  • Z Goldi - Uważa ją za dzieciaka, nawet jeśli to prawda. Nie cierpi się nią zajmować, ale stara się być dla niej cierpliwa
  • Z Snowy - Często jej nie rozumie. Sowa używa dość niezrozumiałego dla psa języka. Jednak ją szanuje.
  • Z Blancą - Nie przepada za nią. Uważa, że to typowa damulka.

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi od gatunku muzycznego - metalu;
  • Często podchodzi do okna pewnej rodziny, której syn słucha metalu. Suczka kocha ten gatunek muzyczny;
  • Nie lubi, gdy ktoś uważa, że jest słodka;
  • Jest ulubioną postacią Czikority;

Czikoooo (dyskusja)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki