FANDOM

Międzynarodowy Turniej o tytuł Mistrza Minigolfa - turniej organizowany, co roku w styczniu, zwycięzca dostaje tytuł Mistrza Minigolfa

Zasady

Podczas 1 rundy uczestniczy 16 osób, a dalej przechodzi 8 tych, którzy mieli najlepsze wyniki. Wszystko powtarza się tak samo aż do finału więc w tym turnieju są: 1/8 finału, 1/4 finału, 1/2 finału i finał. Gracze losują sobie tory, do których mają trafiać w dołek.

Zwycięzcy

2013 - Mistrz Minigolfa Fers

2014 - Mistrz Minigolfa Fers

2015 - Mistrz Minigolfa Fers

2016 - Mistrz Minigolfa Fers

2017 - Angel Washington

Czy Kit kituje?

Mistrz Minigolfa Fers organizuje turniej i zaprasza na niego samych najlepszych graczy, w tym Szeregowego i Pancernika de Kida. Pancernik zaprasza Szeregowego, który po namowach z nim idzie. Okazuje się, że pers stracił formę i zaprosił tam samych najlepszych, aby ich uwięzić na zawsze, ponieważ mogą mu zabrać tytuł, a de Kid, który mu pomagał również zostaje uwięziony. Potem jednak Szeregowy uwalnia się wraz z de Kidem, po czym uwalnia resztę i wyzywa Mistrza Minigolfa Fersa na pojedynek minigolfa. Po 1 rundzie odpadło 8 osób, potem 4 i zostali już tylko - Angel Washington, Szeregowy, Fick Bush i Mistrz Minigolfa Fers, a de Kid odpadł. Do finału weszli tylko Angel Washington i pers. Szeregowy myślał, że nikt już nie pokona Fersa, ale Angel zrobiła to bez najmniejszego trudu, a Mistrz Minigolfa Fers stracił swój tytuł, który przeszedł do oposicy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki