FANDOM

Księgi Fanfików

Poprzednia część

Jego wysokość cieszył się ze świąt bożego narodzenia, które spędził dwa tygodnie temu. Mógł wreszcie zapomnieć o wstrętnych lemurzycach, które są za kratami w Nowym Alcatraz na Grenlandi (Największy stan USIC). Miał jednak obowiązki - m.in. musiał złożyć wizytę w stanach Kalifornia i Południowa Kalifornia. Miał tam wygłosić przemówienie na temat aktualnych wydarzeń w Imperium.

* * *

- Wasza wysokość! Spóźnimy się na samolot! Idą potworne zawieje śnieżne!

- Zaraz!

Sługa jednak jakoś wymusił Mike'a do pojechania na samolot. Dlaczego mogli się spóźnić? Otóż jedyne, co dla księcia było najważniejsze, to jego przyjaciele - Moritz i Mortie. Schował ich w torbie i polecieli.

Bo kilku godzinach lotu wylądowali w San Diego. Zaczął przemówienie na placu:

- Oto wydarzenia z Imperium z grudnia i początku stycznia.

- Po pierwsze, rekordowe fale mrózów trzaskają całą Ameryką Północną. Są o wiele gorzej niż w 1913, 1985 czy w 2014. W stolicy, Nowym Jorku, zanotowano -34 (Poprzedni rekord: -26). W Chicago -38 (Poprzedni rekord: -32). W Bostonie -35 (Poprzedni rekord: -28). Nie lepiej jest w Toronto, gdzie było -38 (Poprzedni rekord: -33). Rekordy padają nawet w stanach Meksyk, Aztecia oraz Jukatan. Rząd Yellowknife, nie wie, czy uda się zorganizować Igrzyska Olimpijskie.

- Po drugie, jeszcze przed mrozami, ruszyły pierwsze pociągi osobowe na trasie Nowy Jork - Jakuck. Połączenie kolei Great Polar Railways. Już pierwsze pociągi na trasie Nowy Jork - Londyn dotarły do swoich miejsc. Linia wiedzie przez Nowy Jork, Boston, Quebec, Montreal, Toronto, Detroid, Chicago, Minneapolis, Winnipeg, The Pas, Fort Reliance, Yellowknife, Fort Norman, Dawson. Fort Yukon, Fairbanks, Nome, a po ruskiej stronie - przez Prowidentję, Anadyr, Magadan do Jakucka. Tam następuje przeładunek z ciężkiego naszego transportu kolejowego na lekki formy europejskiej. Jeśli ktoś z was miał święta w Europie - nie ma sprawy.

- Po trzecie, najwyższy budynek świata - New York Financial and Hotel Center (NYFaHC) został ukończony. Ma 1086 m wysokości (Poprzedni rekord należy do Burdża Dubaja II (Poprzedniego my zburzyliśmy za ataki na WTC w 2001), którego wysokość to 1085 i 99 cm wzrostu).Mieszczą w nim się głównie resteuracje, hotele, biura, apartamenty itd.

- Po trzecie, jacyś nieznani złoczyńcy wypuścili jakiegoś wirusa na terenie stanów Nowy Meksyk, Chihuahua i Sonora, tak że wszyscy swoje terytoria zostały oddane Zimbabwe. Zaraz, co to ma być?

Po zakończeniu wizyty powiedział w swojej rezydencji w San Francisco Moritzowi i Mortiemu, że będzie chciał złożyć wizytę w Zimbabwe, aby zbadać sytuację z tym wirusem.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki