Fandom

MiAn 2

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Po jednej dobie samolot wylądował w Harare. Mike wygłosił tam kilka przemówień na temat wydarzeń w afryce, a potem chciał się spotkać z prezydentem Zimbabwe. Po bardzo długiej rozmowie wkońcu napadł na niego:

- Wiesz coś o wirusie, który pozarażał mieszkańców południowego wschodu mojego państwa?

- Nie - Powiedział prezydent, kiedy jego wysokość wyciągnął na niego pazury.

- Pytaj się pewnego Richarda Makoni. - Odpowiedział, dając mu adres.

- Spotkanie zakończone - Powiedział jego wysokość.

  • * *

Jak się chyba domyślacie, jego wysokość postanowił zrobić wizytę w Bulawajo! Tam bowiem mieszkał Richard Makoni. Następnie nastała noc. Obudił Moritza i Mortiego. Przebrali się za złodzieji i wyruszyli w kierunku wskazanej ulicy. Przeszedli kilka kilometów i dotarli na miejsce. Zobaczyli tam śpiącego Makoni. Mortie postanowił na nim poskakać...

- AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Co to ma być?

- Wiesz coś o wirusie, który zainfekował południowo - wschodnią część Stanów Zjednoczonych Imperialnej Cywilizacji?

- Tak, wykupiłem od hiszpańskiej prywatnej firmy Edurob. Oni znają jego pochodzenie.

- Moritz, Morite, idziemy. Rich, możesz dalej spać i był to tylko sen...

- Był to tylko sen...

  • * *

Już trzecia wizyta w styczniu Mike'a. Tym razem w hiszpańskim madrycie (tam jest siedziba Edurobu). Zaczął przemówienie:

- Już 77 lat czekaliśmy na to wydarzenie. Za minutę będzie najważniejsza chwila w historii ludzkości.

- Jaka, wasza wysokość? - Zapytała widownia.

Jego wysokość zaczął płakać z radości.

- Najpierw powiem nazwiska: Michael T. McKinley, Leonard Hoover, Tyler B. Gunderson, William Regina oraz Marlene Woodstock.

- 30,29,28,27,26,25,24,23,22,21,20,19,18. Może przejdźmy do rzeczy: Wylądowali na Marsie, na co patrzy 4 mld ludzi.

Nastała transimisja z lądownika. Dowódca McKinley powiedział, zchodząc na czerwony piasek w superniskiej temperaturze:

- To maleńki krok dla człowieka, ale gigantyczny krok dla ludzkości.

Wszyscy zgromadzeni przed telewizorami patrzyli, jak ludzkość stawia kolejny krok. Teraz przyszła kolej na Ceresa, oraz księżyce Jowisza i Saturna.

Ale jednak powróćmy do tematu wirusa.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki