Fandom

Michael Scheizer

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Michael Scheizer (czytaj: Misiael Szajzer)- lemur wari, przodek Jacoba. Dowiadujemy się o nim z czwartego odcinka PdK- "1945", pojawia się też jako jeden z Niemców w schronie w odcinku "Polen über alles". Zginął pod koniec drugiej wojny światowej, gdy na Sumatrze walczył z Amerykanami. Miał żonę- Helgę- i dwójkę dzieci.

Wygląd

Michael był bardzo podobny do Jacoba. Właściwie niemal identycznie jak on, był tylko nieco grubszy. Oprócz tego, jego twarz była już trochę pokryta siwizną. Na prawej ręce zawsze nosił SS-mańską opaskę.

Charakter

Jeśli chodzi o osobowość, to Michael był z natury bardzo drażliwy, niecierpliwy i humorzasty (niedaleko pada jabłko od jabłoni). No i uwielbiał się rządzić. Miał w zgrupowaniu zwierzęcych SS-manów dużo do powiedzenia, bo był drugi rangą po Gruppenfurer Hermanie Kanninchenie. Ograniczały go jednak rozkazy Kanninchena. Mimo to zachowywał się, jakby był co najmniej Hitlerem. Dla swoich podwładnych wymyślał za najdrobniejsze przewinienia złośliwe kary- np. szorowanie szczoteczką do zębów całej łazienki, zamiatanie schodów od dołu do góry itd. Gdy jeden z podwładnych zarzucił mu kiedyś, że za bardzo rozkazuje, Michael od razu go zastrzelił. Mawiano, że był gorszy nawet od Hitlera. Michael bardzo chciał zająć miejsce Kanninchena, czyli zostać dowódcą SS-manów- to było marzenie jego życia. Dlatego przy Hitlerze chował swą dumę do kieszeni i podlizywał się mu, jak tylko mógł. Na nic to się jednak zdało, bo Michael i tak zginął na Sumatrze, czyli daleko od ojczyzny...

Nie trzeba oczywiście wspominać o tym, że był chorobliwym patriotą.

Jacob, gdy dowiedział się o swoim przodku, z jednej strony było mu wstyd, że Michael był taką świnią, a z drugiej strony był dumny, że miał w rodzinie takiego odważnego patriotę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki