Wikia

Micheal

Komentarze4
1170stron na
tej wiki

Micheal (czasem nazywany po prostu Mike) to struś. Pierwszy raz pojawił się w Rajd Śmierci, ale o wiele większą rolę gra w Superbohaterowie.

Historia Edytuj

Mike miał małą rolę w odcinku Wyścig Śmierci. W nim dołączył do zoo. W aktach zostało napisane że świetnie gra w koszykówkę.

Drugi raz pojawił się w Superbohaterowie, gdzie bogaty szympans oglądając jego wyczyny, zaproponował mu wstąpienie do jego grupy bohaterów jako Shaq, jednak Mike nie zgodził się przyjmować imienia legendarnego koszykarza, za to wstąpił do drużyny superbohaterów którą prowadziły pingwiny.

Zdolności Edytuj

Micheal jest bardzo wysoki, co pomaga mu do gry w koszykówkę. Jest niesamowicie szybki i zwinny. Jego dziób jest twardy jak głowa Stefka Władko co pomogło mu do walki z lemurami.

Osobowość Edytuj

Mike jest przyjacielski, ale przesądny i porywczy. Nie lubi się złościć i nie cierpi lemurów i Rico, ponieważ zazwyczaj przeszkadzają(lemury) oraz są niezbyt kulturalni(obydwaj).

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię jest wzorowane na Michealu Jordanie, najlepszego byłego gracza NBA.
  • Jego normalny głos to Snoop Dog, a kiedy się złości, głosu użycza mu Samuel. L. Jackson.

Więcej od Wikii

Losowa wiki