Fandom

Mieszając w historii

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mieszając w historii - 14 odcinek serialu Miażdżyciele użytkownika Wojti2000 (dyskusja), w nim Gang Kartana cofa się do wielu innych czasów.

Fabuła

Horus Van Eagle i Werfer znajdują dziwne urządzenie na śmietniku, przynoszą je do huty i włączają. Otwiera się portal, do którego cały Gang Kartana wskakuje. Pojawiają się w starożytnym Egipcie. Poznają tam kota Rezmosa i krokodyla Molocha. Horus Van Eagle wpada w bójkę z jakimś ptakiem, po czym ten oblewa go żywicą, przez co wygląda jak orzeł. Moloch i Rezmos mylą Horusa Van Eagle z prawdziwym bogiem Horusem, i zanoszą go do świątynii. Kartan i Sergio ratują go po czym razem z Molochem i Rezmosem wyruszają przez portal do średniowiecznej Azjii gdzie poznają dwa mongolskie bobaki - Ro-chana i Ka-chana. Niestety mylą oni Kartana z wrogiem po czym chcą go dopaść i zjeść. Kartan ucieka w ostatniej chwili do portalu i wychodzi w latach 70. gdzie poznaje Luzaka, pingwina białobrewego z którym stara się odnaleźć resztę gangu. Znajdują ich z powrotem w Mongolii gdzie bobaki chcą ich zjeść. Kartan otwiera portal do czasów teraźniejszych i ucieka razem z resztą gangu. Odcinek się kończy.

Postacie

Cytaty

  • Kartan: NO BRAWO WERFER, BARDZO BRAWO! Jesteśmy w starożytnym Egipcie!
  • Werfer: Ja tylko chciałem sprawdzić jak to działa.
  • (Kartan strzela facepalma)
  • Kartan: No to mogłeś to sam sprawdzić a nie na nas!

  • Sergio Van Helior: To tylko malutkie mongoły, czego tu się bać.
  • Moloch: To małe bobaki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki