Fandom

Milla

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Milla - postać wymyślona przez użytkownika HUSSARYA33, główna bohaterka jeszcze nienazwanej serii.

Wygląd

Milla jest średniego wzrostu pingwinką. Ma niebieskie oczy i dość długie, czarne pióra na głowie, które związuje w warkocz. Na prawym oku nosi okular rozszerzonej rzeczywistości z delikatnie czerwonym ekranem. Z tyłu szyi można dostrzec dwie małe blizny po igłach. Wbrew temu, co o sama o sobie twierdzi, jest ładna. Ma 27 lat.

Opis

Milla pochodzi z Toronto z końca XXI wieku. O swoim dzieciństwie nie mówi dużo, gdyż nie licząc małych komplikacji po urodzeniu - okazało się, że ma tak przyspieszony metabolizm, że zagrażało to jej życiu i musiała leżeć pod 3 kroplówkami, by mogła nabrać dość masy, a potem musiała regularnie wszystko kontrolować - było po prostu normalne. Miała starszego brata, młodszą siostrę, trzy najlepsze przyjaciółki, ogólnie nie miała na co narzekać.

Jednak wszystko się zmieniło, gdy wybuchła III wojna światowa. Sojusz Związku Sowieckiego i Hegemonii Wschodniej ruszył na Unię Praską, Rzeszę Niemiecką i Japonię, po czym Konfederacja musiała wysłać swoje siły na Stary Kontynent. Millę, jak prawie całe pokolenie, włączono do wojska. Najpierw przydzielono ją do służby na krążowniku, ale okazało się, że ma szybki refleks i wielką podzielność uwagi, czyli cechy pożądane w lotnictwie, w wyniku czego przeniesiono ją na lotniskowiec. Wprawdzie mogła być bliżej samolotów myśliwskich, które uwielbiała od zawsze, jednak obsługa przeciwlotniczej artylerii rakietowej była odległa od jej marzeń. Pewnego dnia po wachcie znalazła symulator, na którym szkolili się piloci, a ponieważ był wolny, wskoczyła do niego i odpaliła. Niestety, przyłapał ją na tym zastępca dowódcy dywizjonu i już miał iść z tym do kapitana albo przynajmniej dowódcy, ale okazało się, że szło jej bardzo dobrze. Jednak nie mógł tego utajnić przed kapitanem okrętu ani dowódcą skrzydła, ale gdy podpułkownik się o tym dowiedział, sam zaciągnął Millę do symulatora, a gdy się przekonał, że ma do tego jakiś talent, napisał do dowództwa o tym fakcie i nie czekając na odpowiedź, rozkazał ją szkolić.

Po kilku tygodniach leciała na prawdziwe szkolenie, które ukończyła ze świetnym wynikiem. W końcu mogła ruszyć do walki za sterami samolotu, jak marzyła. I tak się stało, ale znowu świat zrobił jej psikusa - została drugim pilotem w 24. Eskadrze Bombowej. Oczywiście wielki, powolny bombowiec to nie mały, zwinny myśliwiec, ale przynajmniej to nie okręt. Jednak takie loty były po prostu nudne, jednak wiedziała, że ważne dla prowadzenia wojny, więc tylko zasiadała za sterami i leciała. A po paru miesiącach została przeniesiona na coś mniejszego, szybszego i zwinniejszego, a także zamiast nudnych lotów nad Cesarstwem Dekańskim, które w czasie działań wojennych przystąpiły do Bloku, została przekierowana na front europejski. Po długim lataniu powolnym bombowcem, który ma promień skrętu jak Księżyc myślała, że lata supermyśliwcem, chociaż to był samolot szturmowy. Mimo krótkiego pobytu tam dała radę wsławić się wieloma manewrami, jednak nie uratowało jej to przed przechwyceniem przez sowieckie lotnictwo i osadzeniem jej w łagrze głęboko w środku Syberii, gdzie przesiedziała 3 miesiące, aż Sojusz i Blok zgodzili się na wymianę jeńców.

Niedługo po powrocie dostała nowy przydział - na Pacyfik. Ale Milla czekała na ten dzień całe życie - dostała się do 13. Eskadry Myśliwskiej. I w niej dotrwała do końca wojny, już w czasie pierwszej misji zdobywając tytuł asa. Po jej zakończeniu nie zrzuciła munduru, przy okazji dorabiając jako pilot-oblatywacz.

Jej pseudonim - Wichura - został nadany podczas jednego z pierwszych spotkań szkoleniowych nowej eskadry korzystających z nowego typu myśliwców - F-55 Solarwind. Po bardzo szybkim i prawie idealnym przelocie Milli jeden z pozostałych pilotów stwierdził, że leciała jak huragan. Ona na to, że jest dziewczyną, a huragan to męskie określenie, więc jeszcze inny pilot dla żartu zaproponował wichurę, co się spodobało zarówno Milli, jak i całej eskadrze do tego stopnia, że wszyscy powybierali podobne pseudonimy, np.: Tornado albo Tajfun.

Milla sprawia wrażenie osoby zamkniętej w sobie - większe kontakty utrzymuje tylko z resztą swojej eskadry oraz swoim mechanikiem, a za najlepszego przyjaciela uznaje swój samolot. Jednak jest z nimi bardzo zżyta i każdą utratę dogłębnie przeżywa. Dlatego też zawsze stara się im w każdy możliwy sposób pomóc, nawet jeżeli mieliby ją zestrzelić. Z drugiej strony, nie można powiedzieć, że jest nieśmiała albo ma kłopoty z odezwaniem się - po prostu nie widzi potrzeby tego robić. Jest bardzo oddana służbie. Uznaje się ją za najlepszego pilota w eskadrze, jeżeli nie w całej Konfederacji, jednak ma kłopoty z oszacowaniem ryzyka oraz zbyt wierzy w możliwości samolotu i swoje umiejętności, dlatego zawsze odcina się ją od bardziej odpowiedzialnych zadań. Ale jej samej to pasuje - po prostu chce latać.

Relacje

Z Grzmisławem

Grzmisław, jako jeden z głównych projektantów F-55 Solarwind, pełni także rolę mechanika Eskadry Wiatrów i personalizuje myśliwce pod pilotów, dlatego też często ze sobą przebywają. I jak często bywa w takich sytuacjach, Milla nie rozumie większości słów inżyniera z Unii, a Grzmisław nie rozumie, że Milla nie rozumie.

Z Ericiem Tornadem

Tornado jest dowódcą Eskadry Wiatrów, a Milla jest na stanowisku jego zastępczyni i skrzydłowej. Bardzo się wzajemnie lubią i szanują. Eric jest jedyną też osobą, która umie nakłonić Millę do wyjścia na przysłowiowe miasto.

Ciekawostki

  • Jej imię jest inspirowane cyklem Odyssey One.
  • Ma genetycznie przyspieszony metabolizm. Jednak jest to modyfikacja odziedziczona, a nie wprowadzona specjalnie, więc nie działa to w pełni tak, jak powinno, tylko trochę za dobrze, ale w granicach normy, dlatego też lekarze nie chcieli ryzykować z manipulowaniem genami u noworodka, a gdy dojrzała na tyle, by to było bezpieczne, nie chciała tego zmieniać.
  • Chociaż jest najlepszą pilotką w eskadrze, to nie ma najwięcej zestrzeleń - Tornado zestrzelił 1 więcej, gdyż Milla w ostatniej chwili przestała blokować celownik na jednym samolocie Sił Powietrznych Armii Ludowo-Wyzwoleńczej i ruszyła zdjąć Bryzie przeciwnika z szóstej, jednak jej laser tylko uszkodził stery, a sprawę skończył Tajfun.

Więcej w Fandom

Losowa wiki