Fandom

Milly Mangani

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Milly- samica palczaka madagaskarskiego, przyjaciółka Jacoba z dawnych lat. Obecnie mieszka na wybrzeżu Florydy, jednak czasem odwiedza lemury w Zoo w Central Parku. Dawniej mieszkała na Madagaskarze.

Wygląd

Milly, jak to palczak madagaskarski, jest gruba, przysadzista i nie grzeszy urodą. Jej futro jest nieco jaśniejsze niż futro Maurice'a. Jej kobiecymi autami są dosyć długie rzęsy oraz mini- warkoczyk. Nie jest rozchwytywana przez facetów.

Charakter

Milly jest fajną osobą. Mimo że jest brzydka i gruba, w ogóle się tym nie przejmuje i jest bardzo pewna siebie. Zawsze jest na luzie. Jej największą pasją jest surfowanie, najbardziej uwielbia ogromne fale. Ponieważ jej pasja pochłania całe dnie, nie ma czasu na naukę i jest najgorsza w klasie. Oprócz tego, jako że jest typem outsiderki i buntowniczki, często dochodzi do pyskówek między nią a nauczycielami. Mimo to przechodzi z klasy do klasy (dzięki pół litrom czystej, które jej ojciec pod koniec każdego semestru dostarcza dyrektorowi szkoły).

Relacje z innymi

Z Królem Julianem

Juliana nie interesuje znajomość z Milly, ponieważ lemur twierdzi, że spędzanie z czasu z kobietą, z którą by się nie chciało później ożenić, jest bez sensu. Ponadto u króla budzi odrazę niewiasta tak tłusta i szkaradna. Zawsze, gdy Jacob ma zamiar spotkać się z Milly, Julian dogaduje mu na złość, że są zakochaną parą, i pyta, kiedy ślub. Jacoba doprowadza to do szału.

Z Maurice'm

Mimo że Milly i Maurice należą do jednego gatunku, nie są sobą w żadnym stopniu zainteresowani. Ich relacje są obojętne.

Z Jacobem

Zanim ktoś zapyta, od razu mówię- NIE, nie czują do siebie mięty. Łączy ich przyjaźń damsko-męska. Często wspominają stare czasy.

Cytaty

  • Pani od fizyki: Milly Mangani- do odpowiedzi!

   Milly: Pani nie ma prawa.

Pani od fizyki: Nie ty mi będziesz mówić, jakie ja mam prawa. Mam prawo sprawdzać waszą wiedzę.

  Milly: Naszą wiedzę?! Czy NORMALNA OSOBA pyta uczniów w pierwszy dzień pracy?

Więcej w Fandom

Losowa wiki