Fandom

Milord Zębaty

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Milord Łańcuch Zębaty- Fikcyjna postać 
Gohanek Hi!:) Masenko!. Lord drzewa Central Parku. Jest dziany w żołędzie. Jego gamoniowatość nieprzeciętna inteligencja jest nieograniczona. Jest mistrzem kiepskiego rozumowania wspinaczki po drzewie. Jego największym atutem jednak nie jest wspinaczka acz posiadanie mamony. Ma osobne drzewo z mamoną, swoje drzewo mieszkalne i wychodek. Często przechadza się po parku i gada z wieśniackimi szczurami szlachetnymi szczurzymi kolegami. Mimo iż jest wiewiórką tweirdzi że jest bobrem myszą. Ma wielką znajomość idiotyzmów innych języków. Jego słynnym powiedzeniem w języku alabasztyminiańskim jest "Awokado Papaja Papaja Papaja Bingi-Bong", choć nie jest pewny tłumaczenia tych słów. Jako milord zawsze zgodzi się na kieliszek zaschniętej żywicy drzewa wina żołędnego, mimo iż twierdzi że jest ochydne, pije je tyle razy ile je widzi.

Zacytowania

Milord: Czemuż to gałęzie się łamią gdy się łamią? Możliwe iż to wina słabego rządu na Marsie. Choć Wenus też jest podejrzany.

Milord: (o łańcucha w rowerze) Uważasz że jesteś zębaty? Błąd! To JA jestem zębaty!!!

Milord: Bardzo dziękuję za ten patyk ale go niezbyt lubię spożywać.

Milord: Zaiste, trawa jest smaczna. Aczkowlwiek gustuję w mniszku lekarskim.

Milord: Jak śmiesz się tak do mnie odzywać wieśniaku! Wniosę skargę do drzewa.

Milord: Jak masz problem to go rozwiąż. Jak nie masz problemu to czyść mi buty!

Mysz: Ty nie masz butów!

Milord: To skarpety!

Mysz: Skarpet też nie masz.

Milord: No to stopy! I nie mów że nie mam bo cię nimi kopnę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki