Fandom

Mistrz Challex

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Kyoya Challex- mistrz Zakonu Terry, uczeń Vagato i mentor Verdana. Pojawia się już w pierwszym odcinku, gdzie zabija Moora, i razem z Vagato zabiera byłych więźniów, werbując ich do zakonu. Jeden z głównych bohaterów serialu Rycerz Ziemi. Postać użytkownika ShinJake .

Wygląd

Kyoya jest bardzo wysoki. Wyższy niż Vagato, czy Verdan. Mierzy 2,23m, i jest bardzo dobrze zbudowany. Ma szarą sierść, i czarne włosy opadające mu na ramiona. Ma też krótką bródkę. Ubrany jest zazwyczaj w czarny płaszcz ze srebrnym kapturem, służącym jako kolczuga. Ma sympatyczną twarz, i szarozielone oczy. Pod płaszczem ma równie czarną koszulkę, a na niej ciemną kamizelkę. Nosi czarne spodnie. a jego lewa noga jest mechaniczna. Na nogach ma czarne kozaki. Często także nosi hełm w kształcie jego twarzy, ze stalowymi uszami, przypominającymi skrzydła drapieżnego ptaka. Do walki używa miecza plazmowego, w kolorze amarantowym.

Osobowość

Challex jest bardzo przyjacielski w stosunku do swoich przełożonych, jak i uczniów. Potrafi każdego zrozumieć, jest bardzo empatyczny. Mimo to bezwzględny dla wrogów, których potrafi zabić z zimną krwią. Najlepszy przyjaciel Vagato, i świetny towarzysz. Jego wadą jest jednak to, że nie potrafi przełknąć straty towarzysza. Stara się myśleć w pozytywnym kierunku, i odróżniać dobro od zła.

Historia

Challex urodził się w Valot. Był synem jednego z najlepszych sojuszników Rycerzy, mimo wszystko Ojciec był niepełnosprawny (miał ucięte obie nogi, a nie stać jeszcze ich było na protezy). Ojciec był także już bardzo stary, i kazał Kyoyi dołączyć do Zakonu. Niedługo po tej prośbie, zmarł, a Matka Challexa kazała mu wypełnić wolę Ojca. Kyoya ją wypłenił, i zaczął szkolić się pod okiem Vagato. Odkryto, że jest bardzo utalentowany, więc po wielu misjach uwolnił miasta w m.in. Dystrykcie Ehter, Dystrykcie Namran i Dystrykcie Wellen. Razem uwolnił razem z innymi Rycerzami ok. 23 Miast i 45 Wsi. Tym razem padło na Qwix w Dystrykcie Slove. Tam przepuścił razem ze swoim mistrzem Zamach na Hangar Niewolników. Przysłużył się głównie zabiciem Moora- przywódcy gangu, który nadzorował przemyt. Challex i Vagato wzięli pod opiekę więźniów, byli to młodzi chłopcy i dziewczęta (ok.7 lat), i przyłączyli do Zakonu, jako uczniów. Wśród nich także Verdana.

Więcej w Fandom

Losowa wiki