Fandom

Mistrz Minigolfa Fers

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mistrz Minigolfa Fers- kot rasy pers, który gra w minigolfa, występuje w serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Historia

Fers kiedyś był leniwym kotem o dużych ambicjach. Z czasem zaczął pogrywać w minigolfa aż stał się jednym z lepszych. W następnych czasach wygrał czterokrotnie coroczny Międzynarodowy Turniej o tytuł Mistrza Minigolfa. Był jednym z najlepszych, aż stracił swoją formę i znowu zaczął się lenić.

Charakter

Fers nie jest zbyt miły. Nie umie przegrywać i jest bardzo leniwy. Świat mu się wali do góry nogami, jak coś nie idzie po jego myśli. Myśli, że wygląd zewnętrzy jest bardziej ważny niż wewnętrzny. Fers jest oprócz tych cech chytry i przebiegły.

Rodzina

Fers nigdy nie poznał ojca, a jego matka zmarła rok po jego urodzeniu. Mały kot był blisko załamania, ale z czasem przygarnął go inny kot, który był jak się okazało jego ojcem, który nigdy mu nie powiedział, że to on jest jego ojcem.

W odcinkach

W odcinku Czy Kit kituje? Fers zwabił wielu dobrych graczy minigolfa na turniej, po czym zamknął ich w klatce z obawą, że mogą zdobyć jego tytuł. Jednak Angel Washington go powstrzymała, po czym pokonali go Szeregowy i Pancernik de Kid.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki