Fandom

Mistrzostwa świata

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

UWAGA! ARTYKUŁ JEST W BUDOWIE, I BĘDZIE W PEŁNI UKOŃCZONY ZA OK. MIESIĄC.

Mistrzostwa świata (Ang. Race of the World) - pierwszy pełnometrażowy film z Miażdżycielami pełniący rolę zakończenia 1 sezonu.

Fabuła

Kartan dostaje list który brzmi:

"Zapraszamy na mistrzostwa świata w wyścigach zwierząt".

Więc gang Kartana tuninguje swoje samochody, po czym wyruszają na wyścig. Tam spotykają całą masę innych drużyn. Znajdują tam też tajemniczego mężczyznę który przedstawia siebie jako "Mistrz wyścigów", i wyjaśnia zasady. Drużyna musi mieć 6 członków, sprawne 6 samochodów oraz zainstalowany w nich jakiś "gimmick", np. dopalacze, a słabsze i starsze samochody zostają ulepszone do standardowych prędkości aut wyścigowych. Z początku gang zostaje zdyskwalifikowany ponieważ tylko 4 członków przybyło, lecz po tym gdy Horus prawie udusił Mistrza, pozwolono im uczestniczyć. Potem rozpoczyna się 1 faza wyścigu. Wolniejsze pojazdy zostały przed nią zmodyfikowane przed wyścigiem zeby każdy osiągał prędkość maksymalną do 390 mph. Pierwsza faza to jaskinie na pustyni, w których zwierzęta muszą się ścigać. Ta drużyna której więcej niż połowa członków dojedzie do mety najszybciej, zdobywa dwa punkty i wygrywa. Ta druga - jeden. A trzecia - 0. Kartan próbuje zdobyć względy Jaszczurzych Języków popisując się przed nimi swoim Bugatti Veyron, lecz jeden z nich, Theseus spycha go na stalagnat, powodując poważne uszkodzenie samochodu. Z opresji ratuje go Horus, który zadurzył się w Djoobilee z drużyny Gwiazd Tras, niestety bez wzajemności. W międzyczasie, Werfer oraz Sergio zgranie próbują zepchnąć Zuricha z toru, ale ten wypuszcza w ich stronę ogień, powodując iż ich opony roztapiają się, tuż przed torem prowadzącym bobslejową spiralą w dół jaskini. Zurich i jego Kriegsvolki gładko zjeżdżają w dół, Gwiazdy Tras natomiast wykonują rozmaite triki błyskając światłami. Jaszczurze Języki za pomocą kwasu tworzą dziury w trasie, która powoli zaczyna się rozpadać. Kartan i Horus widząc powoli roztapiający się pod ich kołami tor, przyśpieszają manewrując pomiędzy powiększającymi się dziurami. Sergio i Werfer pozbawieni opon ześlizgują się w samochodach niczym sanie. Po pewnym czasie Horus zauważa jednego z Jaszczurzych Języków - Calkoo Ziego, który wyjątkowo natrętnie stara się zepchnąć Djoobilee do jednej z dziur. Chihuahua nie tracąc ani chwili wychyla się z okna, wyjmuje harpun, wbija go w Dodge Challengera Calkoo Ziego, po czym sam przyśpiesza, majtając samochodem przeciwnika za sobą. Nagle cały tor za nimi zaczyna się gwałtownie zapadać, i ściąga Calkoo Ziego w przepaść. Przez połączenie harpunem, Horus ledwo co unika tego losu. Wszyscy jadą dalej spiralnym torem. W pewnym momencie przyczepiają się do nich Royal oraz ShrakZ, i zaczynają spychać ich z trasy. Wtedy to Kartan miga szybko reflektorami, Royal zamyka oczy i nie widzi jak jeździ, skutkując tym że jego auto wywija hołubca i na dachu ślizga się w dół. Po pewnym czasie wyjeżdżają ze spirali, prosto do jamy z masą wyrastających zewsząt stalaktytów, stalagmitów i stalagnatów. Sergio i Werfer natychmiast po zjechaniu z spirali tracą prędkość. Kartan i Horus wyruszają dalej, po czym próbują usilnie zepchnąć Klausa w jego ciężarówce na nacieki jaskiniowe, lecz ten w porę odjeżdża. Do samochodów Sergia i Werfera podjeżdża Naga Jolokia po czym rozkazuje im wsiadać po czym wraz z resztą Papryczek odjeżdża. Akcja przenosi się na pustynię przed wyjściem z jaskini. Wszystkie samochody wyjeżdżają z niej.

Werfer dostaje nowy samochód - czerwone Lamborghini Muorcielago z płonącą papryką na dachu.

Werfer przewraca się i turla w dół tunelu tracąc drzwi samochodu. Ląduje na kołach, a za nim gładko przejeżdża reszta. Royal uśmiecha się. Następuje zbliżenie na samochód Horusa a następnie na jego twarz. Chihuahua wyjmuje harpun i rzuca nim w samochód Royala.

Drużyny

Gwiazdy Tras (Ang. Track Stars) - drużyna używająca bardzo pstrokatych i przepakowanych dodatkami aut które mają na sobie też neony, głównie wokół błotników. Uznają się za lepszych od innych, oraz są bardzo kapryśni, przewrażliwieni i chciwi, ale nie głupi. Jest to drużyna z największą ilością kobiet (Elektroda, Ruby i Djoobilee).

Członkowie:

  • Elektroda - papuga szkarłatka królewska, liderka. Czterokrotna laureatka nagrody na najpiękniejszą papugę Ameryki. Pojazd - Honda Civic VIII.
  • Royal - buldog angielski pochodzący z Wielkiej Brytanii. Pojazd - Bentley Continental GT.
  • Djoobilee - samica psa typu papillon. Pojazd - Dodge A100 w wersji pickup (w filmie określany jako "Deora").
  • Ruby - czerwony pudel duży. Gwiazda psich konkursów piękności. Pojazd - Plymouth Roadrunner Superbird.
  • Pistas - pekińczyk pochodzący z Brazylii. Nosi słuchawki i uwielbia słuchać muzyki. Pojazd - Pagani Zonda.
  • ShrakZ - kakadu białooka płci męskiej pochodząca z Afryki. Pojazd - Caparo T1.

Gimmick samochodów:

Obracający się reflektor na dachu pozwalający na oślepienie przeciwników kolorowym światłem.

Motyw:

https://www.youtube.com/watch?v=Rlutyn59DqA

Kriegsvolki -drużyna germańska. Używają w większości zmodyfikowanych pojazdów niemieckich z II Wojny Światowej.

Członkowie:

  • Zurich - lider. Owczarek niemiecki z Niemiec. Prawie nigdy się nie odzywa, a jak już, jest wyjątkowo niemiły. Pojazd - Kubelwagen.
  • Frycek - owczarek niemiecki pochodzący z Austrii. Ma lęk wysokości. Pojazd - Schwimmwagen.
  • Klaus - ryś europejski z Niemiec. Jako jedyny z drużyny stara się jakoś zaprzyjaźnić z innymi drużynami. Pojazd - Opel Blitz.
  • Heinrich - koziorożec alpejski z Niemiec. Gdy jest wściekły, strzela parą z nozdrzy. Pojazd - Mercedes-Benz CLA.
  • Dhops - owczarek niemiecki z Luksenburga. Pojazd - Mercedes-Benz SLR McLaren.
  • Tiere - ryś europejski z Belgii. Pojazd - Mercedes Unimog.

Gimmick samochodów:

Dopalacz powodujący wypuszczenie spod kół strumienia ognia.

Motyw: https://www.youtube.com/watch?v=dVRnUtZdpk0&spfreload=10

Jaszczurze języki (Ang. Lizard Tongues) - drużyna z równika i terenów bagnistych obu Ameryk. Używają głównie SUVów, Jeepów oraz ciężarówek. Kartan rozważał dołączenie do nich.

Członkowie:

  • Aussie - lider. Aligator. Pochodzi z Australii. Swoją drużynę traktuje bardziej jako luźny gang przyjaciół. Pojazd - Range Rover IV.
  • Shonky - żółw błotny z Florydy. Pojazd - Hummer H2.
  • Theseus - tygrys. Ma wisiorek z ludzkich zębów. Pojazd - Ural-375D.
  • Max Niewąski (Ang. Max Buffer) - szympans który uciekł z laboratorium w przylądku Canaveral. Dzięki zdobytym tam umiejętnościom, jest prawdopodobnie najardziej opanowanym i najinteligentniejszym z Jaszczurzych Języków. Pojazd - Jaguar XJR-15.
  • Swampy - pantera mglista zbiegła z parku narodowego Everglades na Florydzie. Gdy się denerwuje, gryzie swój ogon. Pojazd - Citroën C4 WRC.
  • Calkoo Zie - margaj. Pojazd - Dodge Challenger. Zmarł w pierwszym etapie wyścigu.

Gimmick samochodów:

Możliwość wystrzelenia z rur wydechowych strumienia żrącego kwasu, oraz lepsze operowanie samochodów w terenach pomokłych.

Papryczki (Ang. Peppers) - drużyna wielbicieli Hot-Rodów. Ich samochody mają na kołpakach narysowaną płonącą paprykę, oraz z ich rur wydechowych często bucha para pod ciśnieniem, dym i ogień. Wszystkie samochody Papryczek zostały zmodyfikowane tak by być napędzane węglem i wodą.

Członkowie:

  • Naga Jolokia- lider. waran z Komodo. Pojazd - Dodge Viper 2013.
  • Scotch Bonnet - Legwan. Pojazd - Hot Rod T-bucket.
  • Pequin - Grzechotnik. Pojazd - FSO Polonez.
  • Manzano - Siamang z Amazonii. Jako kask bezpieczeństwa ubiera stahlhelm. Pojazd - Audi R8.
  • Cayenne - bardzo otyła wilczyca. Ma 2 trzęsące się przy ruchu podbródki. Gdy się denerwuje często je. Poza samochodem ledwo może się poruszać, więc się turla. Pojazd - Suzuki SX4 WRC.
  • Anaheim - gekon toke. Wszystkiego się boi i nosi nieśmiertelnik. Pojazd - Hot Rod na bazie Forda A.

Gimmick samochodów:

Możliwość wytrzymania samochodu w bardzo wysokich temperaturach (np. mogą jeździć do połowy zanurzeni w lawie lub w gorącym piasku).

Motyw: https://www.youtube.com/watch?v=54STRvcRomA

Samochody drużyn

Gang Kartana:

Kriegsvolki:

Gwiazdy Tras:

Papryczki:

Więcej w Fandom

Losowa wiki