FANDOM

Mistrzowski Wyścig to 7 odcinek ZnK.

Fabuła

Łysy, Stefek i grupa ulepszają auto Gutka. Nagle trafia do nich poczta, od tajemniczych osób. Mają się spotkać pod Empire States Bulding w Nowym Jorku, na nielegalnym wyścigu. Kiedy już tam są, wyścig trwa a wszystkie samochody zostają niszczone przez Chryslera 300c SGT-8 i Dodge Charger Daytona. Ich ostatnim wrogiem jest Koenigsegg CCX, z którym PCH już walczyli. Wszyscy wjeżdżają na metę razem i rozgrywa się kolejny wyścig. Tajemniczymi osobami okazali się być Vin i Paul, znani kierowcy wyścigowi. Chcą aby pomogli im pokonać Alfreda, który jest ich kstatnią przeszkodą do wykonania zadania. Wszyscy się zgadzają, i okazuje się że Hiro walczył przeciwko Vinowi w Szanghaju. Wyścig się zaczyna i Rudy, aby osłabić Alfreda ostrzeliwuje go z miniguna. Jednak słaba przyczepność Koenigsegga, sprawia że pociski chybiają. Mistrz próbuje osłabić go plamą olejową, a Gruby hakuje Alfreda. Nic jednak nie pomaga gdyż auto stało się niepokonane. Vin i Paul wystrzeliwują racę, ale niestety chybiają z tego samego powodu co Rudy. Nagle Łysy wpada na plan aby pokonać Alfreda chytrze. Zmienia kierunek jazdy i zajeżdża drogę Koenigseggowi, po czym używając klatki Creepa wystrzeliwuje rakiety. Skutek: Alfred mocno odsadzony, utknął mkędzy kominami, i zostaje złapany przez Crossa. Vin dziękuje PCH za pomoc i odjeżdża.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki