Fandom

Moja miłość w Greferbergerstanie

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Moja miłość w Greferbergerstanie - fanowski odcinek Pingwinów z Madagaskaru SugarLevine

Opis

Szared dostaje list o następującej treści:

Drugi Szaredzie!

Razem z Cecylią przyjedziemy do Ciebie w najbliższym miesiącu! Udało mi się włamać na ostatni samolot do Nowego Yorku. Niestety, ma duuuuuużo przystanków i leci około 70 godzin!!!!!!!! Nie musisz nic przygotowywać - mamy bardzo dużo kanapek i lizaków na całą drogę, może nam nawet zostaną? Mamy w planie przyjechać na kilka dni w odwiedziny - nie chcemy robić Ci ciężaru. Twoja mama mówiła, że oprócz Ciebie w zoo mieszkają jeszcze Szenzii i Siergiej. Mamy tyle do nadrobienia! Muszę ci jeszcze tyle opowiedzieć! Same dobre wieści! Wysłałam ten ten list z postoju na Alasce. Na aktualnym rozkładzie pisze, że wylądujemy około 2:00 czasu nowojorskiego. Nie musisz nas odbierać- z lotniska jest autobus na Bronx, a z Bronksu tylko ze dwa kilometry do Twojego zoo, będę musiała iść trochę wolniej gdyż Cecylia zapewne będzie spała. W Central Parku powinnam być jakoś przed 5 waszego czasu. 

Zawsze kochająca Cię

Maya

Pokazuje list swojej siostrze i jej chłopakowi- wszyscy są zadowoleni. Mimo prośby May'i Szenzii przygotowuje wielki obiad. Kiedy Maya przybywa do zoo Siergiej zanosi jej siostrę na kanapę (bo śpi), a Maya rzuca się na Szared'a i zaczyna mu wszystko opowiadać. Jego siostra proponuje jej by się przespała więc Szared odstępuje jej swoje legowisko i sam idzie na podłogę. Szenzii i Siergiej uważają to spotkanie za coś pięknego. Kiedy Maya i Cecylia budzą się dostają "obiad na śniadanie". Dziewczyna Szared'a jest bardzo skrępowana tą sytuacją jednak szybko wczuwa się w klimat. Kiedy wszyscy już zjedli wchodzą pingwiny z wielkim tortem, na który od razu rzuca się młodsza z sióstr. W czasie kiedy pozostali kończą jeść tort, Maya wyżala się wilkowi ze swoich problemów, ten proponuje jej by z nim zamieszkała, jednak ta nie chce być ciężarem. Pod koniec dnia Szared omawia ze współlokatorami tą ideę. Początkowo są zastrzeżenia jednak wilk zarzeka się, że będzie utrzymać swoją dziewczynę i jej siostrę sam. Siostra i jej chłopak zgadzają się. Mija dzień piąty- Maya i Cecylia mają jedyny lot na Antarktydę. Szared prosi pingwiny, siostrę i Siergieja by opóźnili May'ę kiedy on będzie załatwiał pierścionek (jako prezent, nie oświadczyny). Wszyscy starają się opóźnić lot jednak wilczyca nie daje za wygraną. Gdy opóźnienie pasażerek zawodzi, postanawiają przyśpieszyć samolot. Kiedy plan się udaje Maya jest zmuszona zamieszkać ze swoim chłopakiem (oczywiście najpierw chciała hotel). Maya ucieszyła się z pierścionka. Żyli długo i szczęśliwie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki