Fandom

Mowgrinn

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Mowgrinn - fikcyjna postać użytkowniczki Szenzii

. Oparty na mecenasie, Piotrze Ostafim. 

Opis

Mowgrinn to jeden z adwokatów pracujących w sądzie zwierzęcym oraz przyjaciel Szenzii, z którą na rozprawach ciągle się kłóci. Stara się wybraniać nawet ze świadomością, że klient jest winny i zawsze stara się przygasić argumenty drugiej strony. Najczęściej pojawia się na rozprawach, które prowadzi albo sędzia Goldberg bądź Wesołka. Często kiedy ,,mecenasi", zaczyna wymyślać juz tak absurdalne rzeczy, że nawet jego klient się gubi. Prokurator de Zilii często go przygaszała, a kiedy, po rozprawie, spotykali się, głośno (dosłownie) śmiali się z tego. Lubi z nią chodzić na kawę, przyjaźni się również z Asterem. Kiedy Szenzii przebranżowiła się, na ,,jego stronę mocy" praca z nią sprawiła mu jeszcze większą przyjemność. Uwielbia chodzić w swojej todze, która sprawia wrażenie przykrótkiej. Ma również nawyk, że zamiast ,,więzienie", mówi ,,pierdel", co bardzo nie podoba się sędziom, ale tylko sędziom. O jego życiu prywatnym wiemy niewiele, jednakże ,,dowody" wskazują jednoznacznie, że w związku małżeńskim nie jest. Twierdzi, iż polityka to nic innego, jak dezaprobata państwowa do społeczeństwa, dodatkowo mydląca oczy (powiedział coś jeszcze, ale nie dane jest mi to powtarzać). Wyraża się niezbyt ortograficznie (nawet nie widzi, kretyn, różnicy w ,,tę" i ,,tą"), ale za to używa, pięknego języka literackiego, którego często świadkowie nie rozumieją. Ma dosyć zawyżoną samoocenę, jeśli chodzi o swoje umiejętności. Mowgrinn jest jednym, z najlepszych prawników w całej Ameryce, najlepszym zaś, w stanie New York. To wierny fan ABBY, ma nawet plakat i koszulkę z rzeczonym zespołem. Czasem, a żeby tak sobie wkurzyć wszystkich, cytuje na sali rozpraw słowa piosenek ABBY, gdyż znajduje się w nich przekaz warty zacytowań. Ale muzyką swojej koleżanki nie pogardzi (lecz nie zmienia to faktu, że ABBA jest najlepsza na świecie). 

Wygląd

Jakiś szczególnie piękny i wyjątkowy nie jest. Za to nawet podobny (tylko młodszy) do sędziego Gary'ego - różnią ich tylko fakty, że Mowgrinn ma sporego garba i jest bledszy. Ma krótki, ale jak za to słodki, ogonek i malutkie, zagięte uszka. Ciemnoniebieskie oczy Mowgrinna to jego największy magnes na laski (jest jeszcze jego ciało, ale póki co, jest na etapie masy - rzeźba potem).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki