Fandom

Mr. Plusk

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mr. Plusk - fanowska postać użytkowniczki Szenzii What ty do mnie rozmawiasz?.

Opis

Gdy Szared był szczenięciem, a on małą rybką wilczek wygrał go na festynie wiśni. Zaprzyjaźnili się od razu. Od tamtej pory wilk nosi Pluska wszędzie ze sobą .W swoim akwarium ma domek, w którym chowa się jak jest obrażony. Jest mózgiem ich paczki. Plusk jest złotą rybką. Kiedy czyta nosi okulary, w zasadzie często je nosi, ponieważ kocha książki i krzyżówki. Ma szczęście na loterii i w totolotku, nie lubi mieć brudnego akwarium dłużej niż pięć minut. Lubi popcorn karmelowy oraz mecze pływackie. Zawsze kiedy jest coś późno w telewizji zasypia ostatni. Jest fanem inteligentnych rozrywek, ale nie pogardzi sportem. Ma duże oczy.

Charakter

Ta rybcia potrafi dać czadu - można przy nim oszaleć i tak naprawdę tylko Siergieja nie trafił z nim jeszcze szl*g. No, ale czemu się dziwić? Oboje pedanci, okularnicy i "wielcy uczeni". Plusk jest też zaborczy jak pies ogrodnika - nie używa, ale nie da drugiemu. Jeśli nie zna się go długo, można go uznać za pomyleńca. Wiele osób chciałoby Pluska usmażyć na grillu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki