FANDOM

Na dobre i na mniej dobre - wybitna saga telewizyjna, jedno z największych osiągnięć współczesnej cywilizacji. Cieszy się wielką popularnością. Ich oglądalność wynosi 1 ( słownie: jeden). Posiadają JEDNEGO widza (uśpionego w dodatku).

Fabuła

Fabuła serialu jest imponująca, fantastyczna i nudna jak flaki z olejem. Tak naprawdę nikt nie wie o co chodzi w serialu, wiadomo tylko, że dużo gadają i nic poza tym. Aha, wiadomo jeszcze tyle, że opisuje losy lekarzy pracujących w Chrząszczyżewoszycach, powiat Łękołody.

Bohaterowie

  • Pulcheria Żółć- jak jej nazwisko wskazuje, zajmuje się chorobami układu pokarmowego. Jest stawiana za wzór innym pracownikom. Podobno dzień w dzień przychodzi do pracy pijana w cztery d*py, ale to tylko plotki rozsiewane przez zazdrosnych kolegów. Po prostu jest bardzo zapracowana i dlatego tak się zatacza. A że bije od niej zapach jabola, to jeszcze o niczym nie świadczy.
  • Anzelm Nibynóżka- ordyk...ordynatr...odynatr... eee, DYREKTOR szpitala. Całymi dniami gada o pierdołach przy herbatce i gra w pchełki ciężko haruje, by utrzymać swoją placówkę w ryzach. Podobno świetny chirurg. Podobno, bo nigdy nie wykonał żadnej operacji. Z zawodu sprzątacz, ma sfałszowany dyplom lekarski.
  • Michał Jelito- zawsze op*dala się w pracy poleguje, ponieważ ma słabe zdrowie. Przystawia się do dr Pulcherii. Jest to jedno z niewyjaśnionych zjawisk- jak taka kobieta może się komukolwiek podobać? No ale są rzeczy na niebie i ziemi, które nie śniły się fizjologom- jak mawia klasyk.

i różne inne liczne postacie

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki