FANDOM

Postać autorstwa Księżniczki Kiary.

Historia

Nadia z początku wiodła szczęśliwe życie jako młoda księżniczka. Ale po pewnym zdarzeniu jej życie diametralnie się zmieniło. Dziewczynka zapomniała o swoim pochodzeniu, jedynie pamiętała imię i nazwisko. To jednak nie wystarczało na jej dalsze życie, i trafiła do domu dziecka, gdzie była okropnie traktowana i poniżana na każdym kroku. Wiele razy nawet próbowała uciec z tamtejszego miejsca, ale na darmo. Kiedy już prawie straciła nadzieję przygarnęła ją Helia Fire. Młoda Nadia z początku nie wiedziała, dlaczego kobieta wzięła akurat ją. Po pewnym czasie, gdy trafiła pod opiekę ognistej królowej, zapoznała Ami Winchester i Kovę Emreis . Z początku dziewczyny nie pałały do siebie sympatią ze względu na to, iż każda miała swój odmienny charakter. Ale po jakimś czasie nawiązały ze sobą wspólną więź, która trwała nawet do ich okresu dorosłości.

Osobowość

Nadia jest dosyć poważną i zdystansowaną dziewczyną. Mimo, iż czasami można ją porównać do Ami to ta pierwsza częściej walczy o swoje i czasami nie wybacza. Jej mentorkami były Triss Leaf i Sakura Fairchild, od których głównie uczyła się, jak być młodą damą i jak się zachowywać. Nie widać było też, że Nadia w jakikolwiek sposób poszłaby walczyć. Jednak jeśli chodziłoby o jej najbliższych w takiej sytuacji by się poświęciła bez względu na wszystko. Dziewczyna jest też bardzo inteligentna. Nie potrafi kłamać przez swoją tajemniczą przypadłość. Również nie zdradziłaby nikogo i jest bardzo lojalną i oddaną osobą. Mimo, iż wydaje się lekko chłodna ma czyste serce i czasami ciepło to okazuje innym.

Moce

Nadia chyba jako jedyna z trio swoich przyjaciółek nie posiada żadnych specjalnych mocy. Być może w przyszłości się je ujawnią, ale co do tego nikt nie ma pewności.

Umiejętności

Nadia niezbyt potrafiła posługiwać się bronią za czasów, gdy Helia i inni brali ją na szkolenia. Bardziej wolała czytać, co bardziej rozwinęło jej mądrość. Wiele razy pomagała innym ze swojego naukowego punktu widzenia. Raz nawet naprawiła zbroję Isayn Steel, chociaż Isayn już nie miała pomysłów i nadziei na odbudowę skafandra. Oznacza to więc, że Nadia potrafiła dobrze majsterkować i naprawiać rozmaite przedmioty. Posiada też podstawowe cechy i umiejętności damy. Ma też wprawę w tańcu, a nawet trochę śpiewa.

Wygląd

Nadia jest drobną niską dziewczynką o fiołkowych oczach i włosach koloru chłodnego brązu, które zwykle nosi rozpuszczone. Prawie nigdy się nie uśmiecha, co nadaje jej jeszcze większą powagę. Jednak gdy to zrobi jej twarz robi się jakby żywsza i weselsza. Gdy Nadia dorosła wygląd jej się diametralnie zmienił. Figura się idealnie ukształtowała, a włosy zaczęła spinać w kok. Ponadto przekłuła uszy i zaczęła nosić kolczyki. Dziewczyna w dzieciństwie jak i w czasie, kiedy była już starsza, ubierała się często w różne odcienie szarości, bieli i czerni.

Relacje

Z Ami - mimo, iż dziewczyny były prawie identyczne z początku ich relacje były niezbyt pozytywnie neutralne. Dopiero po jakimś czasie nawiązały ze sobą dobry kontakt. Kiedy Nadia odkryła, że Ami umrze bardzo młodo załamała się, bo nie chciała tracić najlepszej przyjaciółki, ale America ją pocieszyła, że zawsze będzie przy niej nawet jak umrze. 

Z Kovą - już na pierwszym spotkaniu tych dwóch dziewczyn było widać, że się nienawidzą. Wiele razy jedna drugiej podstawiała nogę, i żadna nie chciała odpuszczać. Mogło się nawet wydawać, że nigdy nie dojdą do porozumienia. Jednak po pewnym czasie, gdy jedna poznała lepiej drugą ich relacje się polepszyły. Wraz z Ami zostały po tym najlepszymi przyjaciółkami. Było też widać bardzo często, jak Kova poświęcała się dla Nadii, albo na odwrót. Były wobec siebie lojalne i przyjacielskie. Mimo, iż czasami bywały małe sprzeczki i tak szybko o nich zapominały. 

Z Helią - chociaż to Helia przygarnęła dziewczynkę z sierocińca to nie nawiązały ze sobą jakiegoś dużego kontaktu, jednak Nadia zawsze była za to wdzięczna kobiecie. 

Z Sakurą - Sakura była jedną z głównych mentorek Nadii, i bardzo się z nią zżyła. Tak samo było również w przypadku jej drugiej mentorki, Triss.

Z Triss - Nadia z Triss miała prawie te same relacje, co z Sakurą, tyle że troszeczkę mniej ze sobą przebywały.

Ciekawostki

  • W swojej zwierzęcej wersji jest panterą
  • Przyjęła nazwisko panieńskie matki
  • Kocha zwierzątka i wszystko, co puchate i urocze, dlatego jak widzi słodkie stworzonko rozczula się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki