Fandom

Napoleon

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Napoleon - fikcyjna postać autorstwa Pani Jeziora. Występuje jako główna postać w "Załoga Na Cztery Łapy".

Informacje

Napoleon jest wzorcowym buldogiem francuskim. Ma ok. 2-3 lata. Imię dostał po ojcu. Jego najlepszymi przyjaciółmi są Lucy, Nicole, Timmy, Lily, George, Jake i Melody. Dobre stosunki utrzymuje również z pozostałymi. Łatwo nawiązuje kontakty. Wielokrotny BPIS [1]. 2 razy otrzymał CACiB [2], po czym zrezygnował z wystaw.

Życiorys

Szczenięce lata Napoleona znamy jedynie z jego opowiadań. W młodości brał udział w wystawach - odnosił spore sukcesy. Dlaczego zrezygnował? Cóż, sam twierdzi, że go to znudziło. Wiódł dość "rozrywkowe" życie.... Do czasu...

Pewnego, pozornie zwyczajnego dnia, jego życie uległo zmianie na zawsze...

Będąc w parku ze swym przyjacielem Pikusiem, Napoleon spotkał Nicole. Został przez nią wzięty za tajnego agenta posiadającego cenne informacje... Po wyjaśnieniu całego nieporozumienia miał 2 opcje: współpraca z Tajnymi Psimi Służbami albo śmierć. Napoleonowi nie pozostało więc nic innego jak współpraca... Początkowo niezbyt dawał sobię radę. Z czasem jednak został jednym z lepszych agentów.

Relacje

Z Nicole

Nicole początkowo, jako sprawczyni tego nieporozumienia, była najbliższym współpracownikiem Napoleona. Nie była zadowolona z tego faktu, co dość dobitnie okazywała. Wbrew pozorom, jadnak go lubi. W późniejszym czasie ich relacje ulegają ociepleniu.

Wady

Napoleon jest buldogiem francuskim - psem, o bardzo skróconej kufie. W związku z tym nie może się przemęczać ani przegrzewać.

Błędy

  • W kilku odcinkach posiada tzw. "wilcze pazury". U buldogów francuskich jest to traktowane jako wada, a Napoleon jest wzorcowym psem.

Ciekawostki

  • Napoleon to moja jedyna postać, która powstała do rysunku.

CIĄG DALSZY NASTĄPI...

Przypisy

  1. Best Puppy In Show - Najlepszy szczeniak wystawy
  2. Certyfikat na Międzynarodowego Championa Piękności

Więcej z Fandomu

Losowa wiki