Fandom

Następny świrnięty

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Następny świrnięty- odcinek serialu Karen w zoo, debiut Jacoba, stworzony przez Pingwiniafanka1.

Opis odcinka

Alice położyła na wybiegu lemurów sporą skrzynię. Wyszedł z niej młody lemur wari. Pingwiny na wszelki wypadek przygotowały się, żeby go obezwładnić, ale on był szybszy i znokautował cały oddział. Julianowi spodobała się siła nowego ( okazało się, że ma na imię Jacob) i postanowił, że nowy będzie mógł należeć do jego bandy i korzystać z hopsalni, jeśli przejdzie cztery próby:

  1. Kręcenie tyłkiem przy muzyce disco- na początku wszystko szło dobrze, ale nagle Jacob dostał napadu wściekłości i rozwalił kijem odtwarzacz.
  2. Zrobienie kawału Alice- Jacob przeszedł tę próbę śpiewająco- ośmieszył strażniczkę przed inspektorem Pervisem McSlaidem. W międzyczasie zakochał się w Karen od pierwszego wejrzenia i doszło do bójki z Jerrym.
  3. Zdobycie bananów od Bola i Lola - Jacob zdobył banany, wygrywając je z gorylami w trzy karty         ( oczywiście oszukiwał), a potem w porę im uciekł ( stroił do nich miny zza ogrodzenia i jadł banany, głośno mlaszcząc i zachwalając, jakie to dobre).
  4. Zdobycie Panny Perky- Jacobowi udało się wykraść lalkę Rico, a pingwinom podłożyć dokładnie taką samą lalkę kupioną w sklepie.                                                                                                      

Krótko  po tym okazało się, że z bazy pingwinów zniknęły bardzo ważne akta, których wydostanie się na światło dzienne grozi zdemaskowaniem oddziału...                                                                

Cytaty

  • Julian: Cisza! Królewska ma koncepcja właśnie się wykoncepywuje!
  • Julian: Sam bym tego lepiej nie zrobił! Chociaż nie- zrobiłbym. Albowiem nikt nie może być lepszy od króla.
  • Jacob: Chciałbym pożyczyć szklankę cukru...
Skipper: O drugiej w nocy?!
  • Julian: ... i staba!
Adam: Król chciał chyba powiedzieć " basta"?
Julian: Nie będziesz mówił królowi, jak ma mówić! Bo król jest sto razy mądrzejszy od ciebie!

Więcej w Fandom

Losowa wiki