Fandom

Natisza

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Natisza-fanowska postać stworzona przez Natiszonovvą. Lisica francuskiego pochodzenia współpracująca z oddziałem Skippera i członkini oddziału Phoebusa (zwanego "Zilantem"[1]). Jedna z głównych postaci serialu i jego fanfic'owego rozszerzenia "A la vie, a la mort"

Wygląd

Natisza wyglądem bardziej przypomina wilka niż lisa rudego. Kolor jej sierści graniczy z brązem, lecz łapy i czubek ogona są koloru białego. Oczy są zielonej barwy. Zazwyczaj ubiera turkusową bluzę,na akcje zaś czarną,skórzaną kurtkę. Bez trudu chodzi sposobem ludzkim.

Opis ogólny

Lisica jest dumna ze swego pochodzenia i zdarza jej się chwalić swym "nachodem"[2]. Jej głównymi cechami są upartość i okazywanie swej niezależności na każdym kroku,przez co wpędza siebie i towarzyszy w tarapaty. Jest także inteligentna, lecz sporo jej brakuje do geniuszu Kowalskiego. Perfekcyjnie posługuje się francuskim, niemieckim i rosyjskim, ma jednak problemy z angielskim i polskim. Jest ciekawskim (co często przechodzi we wścibskość) zwierzęciem, jeśli coś ją zainteresuje nie odpuści póki nie dowie się jak najwięcej na dany temat. Nie stosuje zbędnej przemocy, lecz w razie potrzeby nie zawaha się użyć swych niebanalnych umiejętności walki szpadą. Jest fochliwa, ma tendencje do zachowywania się jak stereotypowa kobieta (teksty Domyśl się! są na porządku dziennym) co denerwuje współpracowników. Ma obsesję na punkcie czekolady.

Współpracownicy z "Zilantu"

  • Phoebus-lis polarny. Szefuńcio.
  • Esmeralda-kotka egipska mau pochodząca z Austrii. Nikt nie wie jak ona właściwie dostała się do oddziału i jaką pełni funkcję.
  • Quasimodo-zdeformowana wiewiórka z Rumunii. Padł ofiarą testów na zwierzętach. Zajmuje się głównie "staniem na czatach".
  • Claude-jenot Francuz. Starszy brat Jeana. Jego zadaniem jest logiczne myslenie i wyciąganie z tarapatów.
  • Jean-francuski jenot. Jego funkcja w zespole podobnie jak Esmeraldy jest nieznana ( i prawdopodobnie nie istnieje)
  • Narcissa (dawniej-) starsza siostra Natiszy. Pełniła funkcję stratega (po jej odejściu rolę przejął Claude).

Umiejętności

  • walka szpadą
  • języki niemiecki,francuski i rosyjski
  • zna się na chemii

Relacje

Ze Skipperem

Skipper początkowo był nieufny wobec lisicy (Zaufanie i lis to dwie sprzeczne rzeczy !), jednak po czasie przekonał się do niej, nie na tyle jednak by można mówić o nich jako o kumplach.

Z Kowalskim

On i Natisza dobrze się ze sobą dogadują. We współpracy skonstruowali szpadę Natiszy.

Z Szeregowym

Nadmierna słodycz bijąca od pingwina irytuje lisicę, a jej fochalstwo denerwuje jego. Mimo tego w miarę się dogadują. Natisza czasem pozwala Szeregowemu zaplatać warkocz z jej ogona czy w inną fryzurę.

Z Rico

Lisica nic nie rozumie z jego bełkotu, przez co wydaje jej się nieprzewidywalny, a co za tym idzie-niebezpieczny dla zdrowia swojego i zwierząt w jego otoczeniu. Rico natomiast... Właściwie nikt nie wie co myśli o Natiszy.

Z Narcissą

Ze starszą siostrą, agentka "Zilantu" ma świetne relacje. Nie widują się zbyt często, jednak nie ma to wpływu na ich wzajemny stosunek do siebie.

Z Phoebusem

Phoebus jest Natiszy bardzo bliski. Wychowywali się razem. Mają do siebie ogromne zaufanie. Jednak po akcji zwanej "Treize" ich relacje ulegają drastycznej przemianie.

Z Esmeraldą

Lisica i kotka prowadzą ze sobą coś na wzór zimnej wojny. Obie mają spore ambicje co do pracy jako agentki i widzą w sobie nawzajem przeszkody do zrealizowania swych celów.

Z Quasimodo

Wiewiór początkowo odstraszał lisicę swym wyglądem, ale jednocześnie współczuła mu tego co przeżył w laboratorium. Ostatecznie zostali dobrymi przyjaciółmi.

Z Claudem

Jenota i lisicę oprócz pochodzenia nie łączy nic. Są dla siebie jedynie znajomymi po fachu.

Z Jeanem

Podobne relacje jak z Claudem.

Z Benvoliem

Znają się od dzieciństwa, co przerodziło się w silna przyjaźń, a ta w miłość. W drugiej części finału "A la vie, a la mort" pobierają się.

Rola w oddziale

Natisza w "Zilancie" pełni funkcję informatora. W trakcie niebezpieczniejszych akcji, jest też zwiadowcą.

Przypisy

  1. legendarne stworzenie przypominające smoka i wiwerna.
  2. akcent na "ch"

Więcej w Fandom

Losowa wiki