Fandom

Neem

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze59 Udostępnij

                                      Autorka porzuciła już tą fikcję- jest nieaktualna.

Neem (czyt. Nim) - Postać fikcyjna stworzona przez Julitap0, młoda samica nurzyka podbielałego.

Życiorys

Neem wykluła się na Birch Island (Kanada, J.Winnipegosis), w 1994 roku.Jej ojciec był samcem pingwina białopłetwego, Kanadyjczyko-Polakiem, a matka samicą nurzyka podbielałego, też Kanadyjką. Wiadomo też, że miała młodszego brata i starszą siostrę. Powracając do życiorysu - mieszkała w dosyć odizolowanym świecie, i to jeszcze na jeziorze, gdzie raczej trudno spotkać jakąś żyjącą istotę, więc jak skończyła 15 lat przeniosła się do ZOO w Vancouver. Poznała tam wiele osób i przyjaciół, m.in. Kyle'a, zwyczajnego kociego dachowca, z którym potem mieszkała, i przenieśli się znów razem do ZOO w NYC, Manhattan.

Umiejętności

Latanie - Neem jest mieszańcem nurzyka podbielałego, więc ma płetwo-skrzydła, czyli potrafi trochę latać, mimo iż jest to utrudnione. W oddziale Skippera więc pingwiny są bardziej poszkodowane niż ona. Nie lata bardzo szybko, czasem jest zwiadowcą.

Walka - Neem bardzo dobrze walczy, jej styl jest dosyć brutalny i agresywny. Umie także dobrze posługiwać się bronią białą, jednak z palną już gorzej.

Zwinność - Ma ona w oddziale funkcję szpiega, ponieważ potrafi się poruszać cicho i bezszelestnie, umie też wspinać się z łatwością na drzewa i słupy.

Wygląd

Jak na taką chłopczycę jest bardzo ładna. Ma smukłą sylwetkę, jest wysoka i chuda, dosyć zgrabna.Chodzi lekko chwiejnie. Od razu można też zauważyć zieloną opaskę na głowie, jest lekko poszczerbiona. (Jej najbardziej charakterystyczny element wyglądu).Oczy są dość duże, koloru jasno turkusowego, jedno jest lekko ciemniejsze od drugiego. Są przysłonięte długimi rzęsami.Ma płetwoskrzydła (na moich rysunkach tego nie widać~), i dosyć miękkie pióra, przypominające puch, przez co nie lubi wody ponieważ zawsze wtedy przemaka.

Charakter

Neem jest przede wszystkim nieobliczalna i szalona- może zrobić dosłownie wszystko w danej chwili. Jest dosyć wredna, nieufna, złośliwa i cyniczna w stosunku do innych- nawet przyjaciół których nie ma. Jest bardzo nerwowa i często nawet agresywna. Bywa dosyć żywiołowa i nie potrafi zbyt długo usiedzieć na miejscu.

Rola

W oddziale ma funkcję szpiega - zwiadowcy, często jest wysyłana na samotne misje.

Jako człowiek

Jako człowiek ma krótkie, czarne, lekko poczochrane włosy.Ma niebieskie oczy i dosyć jasną karnację, a na głowie nosi zieloną opaskę.Nosi niebieski dres, krótkie dżinsowe spodenki i białe adidasy z różowymi sznurówkami.

Relacje

Z postaciami kanonicznymi:

Z Skipperem- Niezbyt za sobą przepadają, unikają się.

Z Kowalskim- Nie wiedzieć czemu, Neem go bardzo lubi.

Z Rico- Neem nawet go lubi, oboje mają podobne charaktery.

Z Szeregowym- Nie ma z nim zbyt rozwiniętych relacji, Szeregowy trochę się jej boi.

Z Marlenką- Neem nienawidzi Marlenki, często jest w stosunku do niej agresywna.

Z resztą ZOO- Wszyscy w ZOO się jej lekko bją i omijają ją szerokim łukiem.

Z postaciami fikcyjnymi:

Z Helią- Są najlepszymi przyjaciółkami, często się ze sobą spotykają.

Z Flawianem- Są ze sobą w związku.

Z Riją- Były dobrymi przyjaciółkami, lecz ich relacje się pogorszyły, gdy Rija pobiła Neem.

Z Rainbow Dash- Obie niezbyt za sobą przepadają, wręcz się nienawidzą, mają dwa różne charaktery.

Z Ami- Obie bardzo się lubią, Neem wręcz uwielbia małą żbiczkę.

Z Aratonem- Araton podkochuje się w  Neem, lecz bez zupełnej wzajemności.Neem niezbyt przepada za nim, delikatnie mówiąc.

Z Broną- Są dobrymi przyjaciółkami.

Ciekawostki

Artykuł na medal-ikonka.png

Ten artykuł dostał wyróżnienie od Pingwiny z Madagaskaru FanFakty Wiki w głosowaniu na medal.

  • Ma heterochromię oczu. (Jedno jest jaśniejsze od drugiego)
  • Boi się wody.
  • Jej imię oznacza nazwę roślin z których wyrabia się olej.
  • Urodziła się tego samego dnia co autorka.
  • Często nie nosi opaski.
  • Jej ulubionymi grami są Grand Theft Auto V i Postal 2.
  • Ma krótkowzroczność.
  • Uwielbia chodzić w okularach przeciwsłonecznych.
  • Nie lubi ryb.
  • Umie mówić po angielsku i polsku, ma dosyć wyraźny kanadyjsko-amerykański akcent.

Więcej w Fandom

Losowa wiki