Fandom

Nessa

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Nessa - lisica rodem ze Szkocji (a konkretniej z Glasgow), przyjaciółka Louisa, z którym spędziła sporą część dzieciństwa i kawałek bardzo wczesnej młodości. Występuje w serialu Warsaw Penguin Company.

Opis postaci

Dzieciństwo spędziła w szkockim dworku, otoczona luksusem, a rodzice na nią chuchali i dmuchali. Nessie początkowo się to podobało, ale gdy miała 13-14 lat, to doszła do wniosku, że coś tu jest nie tak. Żeby mieć jakąś odskocznię od tej wszechogarniającej słodyczy, znalazła sobie nową pasję- grę na perkusji. Przestała już z kimkolwiek rozmawiać, tylko zamykała się w swoim pokoju i całymi dniami bębniła "wyrażając się przed muzykę". Taki stan rzeczy trwał dość długo, aż w końcu Nessa, mając 17 lat, zakochała się w pewnym chłopaku. A on odwzajemniał jej uczucie. I wszystko byłoby super, gdyby... ( no, jak myślicie?) gdyby nie RODZICE, którzy mogliby Nessie nieba przychylić, ale tym razem stwierdzili, że ich ukochana córunia nie może być z jakimś nieznanym  typem, którego rodzina w dodatku jest na bakier z prawem.

Nessa i jej ukochany spotykali się więc potajemnie. Robili to przez trzy lata, a potem stwierdzili, że czas na ślub. Chcieli wziąć go w sposób tajny, w nocy w gęstym lesie, ale rodzice ją tam wytropili. Pojawili się też oczywiście stróże prawa, którzy zgodnie z prawem mieli dorwać nieposłuszną córkę, jej ukochanego i księdza, który miał udzielić im tego ślubu. Ksiądz błagał ich o wybaczenie i darowanie kary, więc mu się upiekło. Ukochany uciekał przed psami gończymi, i nie wiadomo, co się z nim stało- czy został zabity, czy udało mu się przeżyć. Niemniej nigdy więcej się nie pojawił. Nessa natomiast została skazana na wygnanie, rodzice oficjalnie ją wyklęli. Więc Nessa również oficjalnie zerwała na zawsze ze swą rodziną i została hersztem bandy zbójeckiej. Od tej pory wraz z kilkunastoma innymi przestępcami grasuje głównie na obrzeżach Glasgow, ale też w innych rejonach Szkocji, mszcząc się na wymiarze sprawiedliwości i wyrodnych rodzicach.

Relacje z innymi

Z Louisem

Są przyjaciółmi. Pod jego wpływem Nessa zmienia się nie do poznania. W jego towarzystwie całkiem głupieje. Zawsze ma z nim dużo do pogadania. Wszyscy mówią na nich "zakochana para" i opowiadają, że są parą, ale nie jest to prawda- to po prostu kumple. Louis nigdy nie przejmuje się takimi pomówieniami w myśl zasady "głupszym się ustępuje".

Z Łysym

Dres darzy pewną sympatią Nessę. Lisica podobnie jak on jest patriotką i podobnie jak on jest odważna. Łysy twierdzi, że z dwojga złego woli ją niż Zindelo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki