Fandom

Nic nie widzę!

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nic nie widzę! - 14 odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

W zoo rankiem pingwiny wstają na trening i Skipper po wyjściu stwierdza Chmura spadła na ziemię. Sprawka hipisów. Kowalski wytłumaczył im, że to mgła. Król Julian jednak zamierza ogłosić w zoo, że Pradawni Bogowie są źli na nich i postanawia złożyć w ofierze Morta do plastikowego wulkanu. Zwierzęta popadają w panikę, a pingwiny postanawiają zatrzymać tę paranoję.

Streszczenie

Cała sprawa nie jest łatwa. Król Julian postanawia wlać wrzątek do wulkanu i dodać trochę ognia, aby wulkan zaczął się palić. Maurice jednak wytłumaczył mu całą sprawę. W końcu zwierzęta postanawiają, aby Morta po prostu włożyć do tego wulkanu. Pingwiny nadal mówią każdemu, że to nieprawda i zaraz przestanie być mgliście, czego nikt nie poparł. Wtedy Skipper postanawia porozmawiać z Julianem. Niestety nie udało się odmówić ceremonii, więc pingwiny porywają Morta. W końcu zwierzęta zoo wlewają benzynę do wulkanu, po czym zapalają ją. Oddział pingwinów zaczyna uciekać przez całe zoo. Nie udała im się ucieczka, która trochę trwała. Wtedy, kiedy w końcu Julian zamierza wrzucić Morta do wulkanu robi się jasno i każdy odchodzi na swój wybieg. Jednak każdy zapomniał o wulkanie, który w połowie się stopił, po czym rozwalił się z hukiem.

Postacie

  • Skipper
  • Kowalski
  • Rico
  • Szeregowy
  • Król Julian
  • Maurice
  • Mort
  • Marlenka
  • Burt
  • Barry
  • Roy
  • Bolo
  • Lolo

Niezapomniane cytaty

  • Skipper: Patrzcie panowie, chmury spadły na ziemię. Sprawka hipisów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki