Fandom

Nicko

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nicko - przyjaciel Gangu Kartana i jedna z postaci w serialu Miażdżyciele. Prowadzi warsztat, gdzie tuninguje wizualnie i technicznie auta. Pochodzi z Luksemburga. Onewa

Opis

Nicko to mops, ubiera się w zieloną bluzę z kapturem, i zielonego fullcapa i pomarańczowe dresy. Nosi często okulary przeciwsłoneczne z pomarańczowymi szkłami. Charakterystyczne dla niego są spreje umieszczone na jego pasie. Zawsze ma wykałaczkę wetkniętą w sam koniuszek ust.

Osobowość

Nicko jest miły i bardzo przyjacielski. Uwielbia samochody i tuning wizualny. Ma fioła na punkcie jaskrawych kolorów chociaż lubi bordowy. Często rywalizuje z Horusem kto rządzi na ulicy, co ostatecznie zakończyło się tym, że ulica na której umieszczony jest warsztat Nicko, rządzi on. Z Kartanem zna się od dzieciństwa, a jaszczurka często przyjeżdża do niego po części samochodowe. Nie bierze dużych kosztów za tuning, bo dla niego ważna jest satysfakcja z tego co robi.

Auta

Nicko ma wiele aut (będą miały artykuły), i lubi im dawać ksywy:

  • Lamborghini "Electro" Gallardo- Czarne Lamborghini z białymi winylami przedstawiającymi pioruny.
  • Chevrolet "Bad Bear" Corvette - Pomarańczowy Corvette z wściekłym niedźwiedziem na drzwiach.
  • Renault "Crazy Frog" Clio V6 - Zielony Renault z żabą wystrzeliwującą język z ust, i spoilerem z napisem "Crazy Frog".
  • Subaru "Original" Impreza - Niebieskie Subaru Impreza 2004, ze złotymi felgami, spoilerem i żółtym winylem.
  • Volkswagen "Little Hazard" Scirocco - Czarne Scirocco 1988, z winylami talii kart i kostek na zielonym wymiarze. Ma oświecone na zielono wnętrze i kostki na górze, ma też zielony neon.

Więcej w Fandom

Losowa wiki