Fandom

Nicole

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nicole - fikcyjna postać autorstwa Pani Jeziora. Suka rasy kooikerhondje, będąca "opiekunką" Napoleona jako "nowego".

Historia

Nicole od szczeniaka była trenowana do polowań. Miała wypłaszać kaczki kryjące się w trzcinach. Od dzieciństwa była poddawana surowej tresurze - za najmniejsze nieposłuszeństwo była karana. To nauczyło ją być twardą, nie rozczulać się nad innymi ani nad sobą.

Po tym "szkoleniu" trafiła do domu myśliwego. Jednak mężczyzna niedługo potem zginął. Nicole więc spędzała odtąd czas z jego rodziną, jako pies do towarzystwa. Spragniona mocnych wrażeń dołączyła do Tajnych Psich Służb.

W Tajnych Psich Służbach jest jednym z najlepszych agentów. Jednak i jej zdarzają się pomyłki... Jedną z największych było uznanie Napoleona za tajnego agenta, co skutkowało włączeniem go do organizacji... W wyniku tego musiała początkowo zająć się szkoleniem Napoleona...

Wprost nie nawidzi "piesków salonowych" - jedyny wyjątek to Napoleon i Melody.

Relacje

Z Napoleonem

Nicole początkowo, jako sprawczyni tego nieporozumienia, była najbliższym współpracownikiem Napoleona. Nie była zadowolona z tego faktu, co dość dobitnie okazywała. Wbrew pozorom, jednak go lubi. W późniejszym czasie ich relacje ulegają ociepleniu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki