FANDOM

Nie ma to jak wp***dol- szósty odcinek serialu Warsaw Penguin Company, stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM) i HUSSARYA33.

Fabuła

Pod wydarzeniach z ostatniego odcinka Louis jest przybity. Łysy, chcąc poprawić mu humor, proponuje spuszczenie łomotu gangowi, z którym dres walczył, kiedy wychowywał się na ulicy. Jajcarz od razu się zgadza- wizja wp***dolu wydaje się bardzo kusząca. Łysy oprócz Louisa zabiera ze sobą najlepszych kumpli- Rudego, Hiro i Mistrza. Louis ma się dostać na miejsce na piechotę, Łysy z Rudym, Hiro i Mistrzem samochodem. Już od początku okazuje się, że Louis wrócił do formy- zrobił klasyczny kawał, przebijając opony samochodu. Po sprawnej wymianie opon przyjaciele ruszają dalej, ale wywiązuje się kłótnia. Doszłoby do bójki, lecz nagle pojawia się jeden z gangu. Nasi zaczynają z nimi walczyć i po dłuższej chwili przeciwnicy uciekają z płaczem. Tak spektakularne zwycięstwo trzeba uczcić- oczywiście przy flaszce. Ponieważ brak im tego towaru, postanawiają napaść na monopolowy. Wpadają do sklepu. Sprzedawca, widząc pięć pingwinów i burego psa, robi minę OMG, więc Hiro, korzystając z zaskoczenia, powala go ciosem w brzuch. Bohaterowie zgarniają Tyskie z półek. Niestety sprzedawca nieoczekiwanie odzyskuje przytomność i po kryjomu wzywa policję. I rzeczywiście, zaraz wpada ośmiu funkcjonariuszy, których nasi bohaterowie z łatwością pokonują. Sprzedawca zostaje ponownie ogłuszony, związany i zamknięty na zapleczu, a policjanci również związani i schowani w krzakach. Jednak jeden z policjantów przyczaił się za biurkiem. Po tych wszystkich wydarzeniach, które trwały niemal całą noc, bohaterowie stwierdzają, że czas wrócić do bazy. Jednak są zbyt pijani, aby to zrobić. Łysy dzwoni do Giorgia, on odpowiada, że zaraz będzie Wtedy schowany pod biurkiem policjant, wybiegł przez drzwi sklepu. Wszyscy wybiegają przed monopolowy, i nagle widzą Giorgia stojącego na zakrwawionym torsie uciekiniera. Pies i Louis postanawiają opatrzyć ranę policjanta, aby się nie wykrwawił, i podrzucają go ambulansowi. I wszyscy bohaterowie tajemniczo znikają.

A CO SIĘ STAŁO- DOWIECIE SIĘ W NASTĘPNYM ODCINKU.

Cytaty

  • Łysy: Ty nie bądź taki cwany!
Louis: Dobrze, dresie je***ny.
  • Łysy: Kompania! Jest monopol do ograbienia!
  • bohaterowie wybiegają przed sklep i widzą Georgia stojącego na zakrwawionym torsie policjanta                                                               
Łysy: Georgio... nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać.
Giorgio: Taki tam niewinny trik.
Louis: Niewinny, tak? A ta krew? Wiesz co, Łysol, może jednak mu pomożemy- wykrwawi się chłopak!
Łysy: A rób se co chcesz, ja wracam do flachy!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki