Fandom

Niespotykane zjawiska

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Niespotykane zjawiska - szósty odcinek trzeciego sezonu Karen w zoo, debiut Dejaniry, Douglasa, Kanuta i Ptysia.  Stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM)

Fabuła

Rano sprzęty Kowalskiego wykrywają, że za trzy dni będzie zaćmienie słońca. Strateg jest tym bardzo podekscytowany, jednak Skipper studzi jego zapał i każe mu wracać do obowiązków. Podczas porannego patrolu Zoo okazuje się, że przy biurze Alice panuje zamieszanie. Pingwiny chcą to bliżej zbadać, jednak nagle słyszą wrzask króla lemurów. Okazuje się, że w nocy ktoś porwał Jerry'ego. Oddział wszczyna śledztwo, lecz podczas poszukiwań wypływają kolejne sprawy. Ktoś sieje zamęt w Zoo- porywane są zwierzęta, następuje wiele kradzieży, po drzewach widać różne dziwne narysowane znaki... sprawca nie zostawia żadnych śladów. Dziwne zjawiska, zaćmienie słońca, poranne zamieszanie przy biurze Alice- czy to wszystko ma ze sobą jakiś związek?...

Ciekawostki

  • Jest to jeden z najbardziej tajemniczych odcinków serialu.
  • To pierwszy występ Douglasa i Dejaniry.
  • Choć jest to pierwszy występ Kanuta i Ptysia, to nie odgrywają oni w odcinku zbyt wielkiej roli- są postaciami drugoplanowymi, lub nawet epizodycznymi.

Błędy

  • Gdy pingwiny pojawiły się na wybiegu lemurów, Jacob był niższy od Juliana, a w rzeczywistości jest od niego wyższy (błąd rysownika).

Cytaty

  • Julian: Ktoś mnie porwał Jerry'ego pod osłoną nocy!
Louis: A może to i lepiej!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki