Fandom

Noir

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Noir - młoda samiczka pandy zamieszkująca opuszczoną jaskinie w bambusowym lesie razem ze swym przyjacielem Bambou, z którym uciekła z francuskiego ZOO z powodu okropnego traktowania. Stworzona przez Czikoritę08.

Wygląd

Noir to panda średniej wysokości. Przypomina każdego osobnika pandy wielkiej, czyli ma białą sierść, czarne łapy, uszy i przy uszach. Nos ma niewielki, a uszy duże. Jej oczy są bardzo duże, barwy limonki.

Charakter

Noir to bardzo nieśmiała panda. Rzadko kiedy się odzywa i nie lubi tłumu. Najbardziej lubi spędzać czas w swoim własnym towarzystwie, lub też w towarzystwie Bambou. Czasami mówi sama do siebie.

Historia

Panda urodziła się w paryskim ZOO. Na początku była zadowolona z życia, lecz gdy zaczęła dorastać, nie była już taką atrakcją wśród dzieci. Pracownicy ZOO przestali dbać o pandę i zaczęła być chuda oraz ospała. Ten sam los spotkał jej przyjaciela - Banbou. Pewnego dnia przyjechało zwierzę pochodzące z Chin. Banbou zaproponował Noir, by wymknąć się do pojazdu, którym tamte zwierzę przyjechało. Samiczka nie była przekonana, lecz w końcu się zgodziła. Wślizgnęli się do pojazdu, a jako, że kierowca był mało spostrzegawczy, nie zauważył 2 pand. Gdy udało im się dostać do Chin, poszukali bambusowego lasu i tam zostali. Noir odnalazła opuszczoną jaskinie i zamieszkała w niej z Banbou.

Relacje

Z Banbou

Jest to najlepszy przyjaciel Noir - zna go od dzieciństwa. Bardzo dobrze się znają i uwielbiają swoje towarzystwo. Chociaż czasami się kłócą, nie da się ich rozdzielić. Noir jest nim zauroczona, lecz jej nieśmiałość nie pozwala jej się odezwać w tej sprawie do samca.

Ciekawostki

  • Jej imię w języku francuskim oznacza czerń
  • Ma agorafobie oraz alliumfobie

Więcej w Fandom

Losowa wiki