Fandom

Nowe autko

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

PanVadereq

Cezary stracił auto już 4 tygodnie temu, lecz nadal niestety nie ma nowego. Pojawia się też olbrzymi kłopot. Za 8 dni Wojny wyścigowe - bez Cezarego reprezentacja Niu Jorku jest niepełna (Musi być 14 zawodników, kiedy PCH wynosi 13.) Cezary, więc jedzie do zwierzęcego autokomisu na Bridgeport wraz z Rudym. Bardzo długo wybiera, lecz nie może się zdecydować jaki chce mieć samochód. Rudy odjeżdża, Cezary w końcu może wrócić sam. W oko wpada mu jedno auto. Oczywiście gdzie Cez tam kłopot- w salonie zjawia się Wolt demolując wszystko.  Walka jest brutalna. Wolt razi prądem wszystko co się rusza (To co się nie rusza też). Pingwin szybko wystrzeliwuje z karabinku, jednak trafia w Hudsona Horneta który zaraz wybucha podpalając Mitsubishi Eclipse, Potem płomienie spadły na wypatrzonego przez Cezka Lamborghini Gallardo, natomiast wybuch Lambo podpalił 3 Porsche, które podpaliły rząd Bentleyów. Wolta trafiła deska i węgorz zemdlał. W salonie zostało jedne, jedyne auto...

Z 2 dni rozpoczynają się Mistrzostwa. Jako 13 członek zostaje zwerbowany Max, jednak kot z Oddziału Krzysztofa pamięta jak PCH potraktowali jego Oddział i stara się nie wykonywać poprawnie poleceń.

Już 1 dzień. Gutek zemdlał.

Już 12 godzin. Creep też zemdlał.

Już 5 godzin. Łysy zaczyna wrzeszczeć gdzie Cezary.

I START! W wąwozie za Nowym Jorkiem rozpoczyna się rajd.

W pierwszej linii pojawiają się: Łysy, Stefek WładkoLouis i Remus. Na końcu wlecze się Max starając się tracić punkty i uderza o ściany kanionu. Rudy stara się zepchnąć ze ściany kanionu któregoś z reprezentacji Waszyngtonu, jednak przeciwnik gwałtownym driftem wchodzi na zakręt- Rudy jadący cały czas prosto uderza o barierę i wypada z gry (Dosłownie, auto spadło do wody) Pierwsze okrążenie: 2625 pkt- New Jersey. 2000 pkt- Waszyngton. 1980 pkt- Filadelfia. I 1900 pkt- Nowy Jork. W drugim okrążeniu jest tylko gorzej, 1700 punktów dla PCH z Maxem. Kot "Przez przypadek" uderzył o auto Creepa i obaj wypadli. Mustang Władka, dawno nie będący w tak długim rajdzie zaczyna zwalniać. Szkoda mówić o Gutku, który musiał naprawiać zdechnięty silnik w swoim Chevrolecie.

Na przerwie PCH już chcą stracić wiarę, gdy... Nadjeżdża Cez w Tuningowanej i nienaturalnie zdeformowanej Mazdzie RX-7 zgniatając jak puszkę auto Maxa. Ciemny ekran a po paru sekundach widać PCH i Cezka unoszących Puchar za 1 miejsce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki