Fandom

Nowy

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nowy – odcinek Karen w zoo, stworzony przez Marta the WriterDyskusja[Wkład] .

Opis odcinka

Znienacka w bazie pojawia się jakiś nieznany pingwin. Skipper , Kowalski , Rico, Szeregowy i Łysy starają się go schwytać i obezwładnić, ale on zręcznie im się wymknął. Udawał, że jest agentem Doktora Bulgota i wyciągnął pistolet, okazało się jednak, że to pistolet wodny, a pingwin stroił sobie żarty. Zakomunikował Szefowi, że chce przyłączyć się do jego oddziału. Jako dawny przyjaciel Manfrediego i Johnsona, znał tajemnice Skippera, Kowalskiego, Rico i Szeregowego. Szef kazał mu przejść testy. Pierwszym był tor przeszkód. Louis przeszedł go szybko i sprawnie, wykazując się sprytem i zwinnością. Potem musiał pokazać, jak strzela- musiał trafić Morta pięcioma strzałami z karabinu do paintballa. I ten test przeszedł śpiewająco. Trzeci test był na wytrzymałość- Louis stał przywiązany pod ścianą, a Rico miał rzucać w tym kierunku sztyletami. Rekrut miał tak stalowe nerwy, że usnął, gdy psychopata rzucał sztyletami. Ostatni test miał być na inteligencję i radzenie sobie w trudnych przypadkach. Skipper uzgodnił z Fredem, że ma się przebrać za Czerwonego Wiewióra i zaatakować ich na niby, i zobaczą, jak Louis się zachowa. Szeregowy zaprosił Louisa na piknik do Central Parku. Nagle z orzechów zaczął się uwalniać gaz usypiający. Skipper i jego drużyna wpadli do podziemnej bazy przez zapadnię. Tylko Louis został na powierzchni, bo zatkał sobie dziób skrzydłem, żeby nie zostać zagazowanym. Okazało się, że capnął ich PRAWDZIWY Czerwony Wiewiór . Zamierzał wysadzić Ziemię i złapał oddział Skippera, żeby móc zrealizować swój szalony plan. Był on tak misternie ułożony, że NAWET Łysemu nie udało się wyciągnąć asa z rękawa. Louisowi udało się ogłuszyć wroga, poderwać jego piękną wspólniczkę, przeciągnąć ją na swoją stronę, rozbroić materiały wybuchowe, za pomocą których Wiewiór chciał wysadzić Ziemię, i uwolnić kolegów. Na końcu pokonał Wiewióra i za pomocą bomby wysadził jego bazę. W bazie pingwinów Skipper oficjalnie przyjął go do swojej jednostki na stopniu szeregowego. Fred natomiast obudził się z ręką w nocniku.

Ciekawostki

Cytaty

  • Louis: I co wy byście beze mnie zrobili?

Łysy: A co ty p*dzielisz, k*wa?! Ja mogłem nas z palcem w nosie uratować, tylko czekałem, jak ty sobie poradzisz.

Louis: Tak, tak... NA PEWNO...

Łysy: Zasadził ci ktoś kiedyś kopa w d*pę?

  • Skipper: Louis, nie jest wam żal, że złamaliście serce tej wiewiórczynie?

Louis: Szefie, jak ja bym się martwił każdą kobietą, której złamałem serce, to ja bym miał tysiąc bab na głowie albo- w najlepszym przypadku- alimenty co miesiąc!

Więcej w Fandom

Losowa wiki