FANDOM

Nowy dom - drugi odcinek, pierwszego sezonu Królewskiego powrotu na Antarktydę. SugarLevine

Fabuła

Odcinek zaczyna się od tego, że Aster wnosi do mieszkania Szenzii na rękach, całując się,  jednak kiedy widzi  mieszkanie, z wrażenia opadają mu ręce i wilczyca rypie, dosyć boleśnie, o podłogę. Szenzii pokazuje mężowi cały dom, a ten nie może zamknąć ust z wrażenia. W następnych scenach widz może zauważyć dzieci wilków, które nie mogą oderwać oczu od nowoczesnej łazienki (Max "niechcący" wskoczył do sedesu, a Dano próbował go spuścić w kanał). Ogólnie wszyscy, oprócz Szenzii, która pół życia spędziła w tym domu, są podnieceni nowym, nowoczesnym, wielkim apartamentem. Kolejna scena wygląda tak: małżonkowie piją sobie na kanapie Canowę (takie winko) i rozmawiają o nowym domu. Później ( jakoś o 2 w nocy) kładą się spać. Spokojny sen przerywa im jednak Lili, która twierdzi, że boi się spać sama z rodzeństwem w pokoju, i że chce spać z rodzicami. Szenzii się zgadza, Aster dopiero po jakiejś minucie namowy żony (i szantażu, że pójdzie na spać na balkon). Dalsza część nocy przebiegła normalnie. Przez następną część odcinka, Szenzii oprowadza rodzinę po terytorium watahy i pokazuje mężowi "tajne pomieszczenia domowe". W tym szafę, która za ubraniami (Ciekawe, co noszą wilki?), kryje sekretne przejście do studio nagraniowego (taka Narnia). 

Ciekawostki

  • Tak, naprawdę odcinek jest podsumowaniem filmu, ponieważ niektóre sceny były wycięte i nie można zapomnieć, że na filmie Szenzii również oprowadzała rodzinę po domu. Niestety Ameryko, przepłaciłaś to błędami graficznymi...

Błędy

  • Aster, w niektórych scenach miał niebieskie oczy.
  • Kiedy Szenzii powiedziała Witajcie w nowym domku! "przemówiła" głosem Justyny Bojczuk.
  • Kanapa w jednych scenach była biała, a w innych szara ( mimo, iż tak naprawdę zgodnie z dalszymi odcinkami i poprzednimi odcinkami powinna być czarna).
  • Szenzii nie miała czarnej łapy.

Cytaty

  • Szenzii: A to jest taka moja... Narnia...
Aster: "Narnia"?
Szenzii: A zaraz pójdziemy po taki mój aparat słuchowy, jeśli nie słyszysz.
  • Max: Patrz, kibel!
  • Aster: Mamy ten dom, od twojej matki? Zawsze ją lubiłem, świetna kobieta!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki